Eller kanske om Per i Leksand är full

• Gilla
anis16
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det får den inte.

Bara om du kopplar gul/grön som fjärde.
Måste inte eletrikern göra det?

FredrikR FredrikR skrev:
Måste inte eletrikern göra det?
Det heter eklektiker!

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Det heter eklektiker!
Inte norr om Dalälven!

• Gilla
  • Arg
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Inte norr om Dalälven!
Elektrikare sa farfar

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Inte norr om Dalälven!
Men det är inte zon 4 så den extra fasen behövs inte

• Haha
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Elektrikare sa farfar
Lysmask

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Lysmask
I vilken zon säger ni så?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Inte norr om Dalälven!
Bild?

• Gilla
Skogspromenix
  • Laddar…
fas-ansfullt...

F fribygg skrev:
Bild?
Kassettband med texten "NORR OM DALÄLVEN" och "SLIM VIC", svart bakgrund och rosa vågmönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

N
P Pin skrev:
I vilken zon säger ni så?
Överallt

M
jaG köpte ett hus för inte så längesen, tror det var förut. näR det regnar mycket, alltså mer än bara lite, så händer det ibland eller ganska ofta att det blir blött i källaren. eN gång, eller om det var flera gånger så tittade jag i källaren, men såg inget. näR jag var på visningen så var lampan i taket tänd, men den tog jag bort för det kostar pengar när den lyser hela tiden. meN kranen i köket droppar hela tiden nu, så vem ska jag klaga hos? tingsrätteN, mäklaren, polisen, kundtjänst på ikeA eller grannen? förrA ägaren kan jag inte klaga hos, för hon flyttade utrikes och det kostar så mycket att skicka brev dit.

• Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
M Mekplatsen skrev:
jaG köpte ett hus för inte så längesen, tror det var förut. näR det regnar mycket, alltså mer än bara lite, så händer det ibland eller ganska ofta att det blir blött i källaren. eN gång, eller om det var flera gånger så tittade jag i källaren, men såg inget. näR jag var på visningen så var lampan i taket tänd, men den tog jag bort för det kostar pengar när den lyser hela tiden. meN kranen i köket droppar hela tiden nu, så vem ska jag klaga hos? tingsrätteN, mäklaren, polisen, kundtjänst på ikeA eller grannen? förrA ägaren kan jag inte klaga hos, för hon flyttade utrikes och det kostar så mycket att skicka brev dit.
SMHI är säkert vana att ta emot väderrelarerat gnäll (klagomal.regn@smhi.se)
Skänk huset till Barncancerfonden om inte vädret bättrar sig senast i maj.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
N
M Mekplatsen skrev:
Men du kan ju inte fara till Ikeas kundtjänst det måste ju vara ett byggvaruhus kundtjänst du kontaktar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.