818 466 läst ·
30 236 svar
818k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Du får svara med bilder.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Precis, så där ser det ut när nån amatör har monterat den. Övre bulten ska ha muttern mot höger, undre ska ha en gammal vingmutter i mässing, staget upp till taket ska vara ersatt med en fönsterhake som hålls fast med ett par varv silvertejp. Varför canvastak när det finns grön presenning? /TobiasHelena S skrev:
Blå presenning ska det varaA anis16 skrev:



