P Pin skrev:
Så om djuren skulle ”råka” gå in på min tomt är de mina?
Du lär nog märka ifall någon kommer och gör anspråk på djuren?!?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Du lär nog märka ifall någon kommer och gör anspråk på djuren?!?
Eller om dessa djur skulle göra anspråk på någon.

• Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Är det inte nån risk att de där djuren blåser omkull precis som min nya soptunna kan göra?

• Gilla
  • Ledsen
4774 och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Bra tryck i kvällspilsnern. Har inte druckit fler än de rekommenderade 14 långburkarna men ser ändå elefanter.
Carlsberg Elephant Pilsner ölburk med guldtonad etikett och Carlsbergs logotyp samt elefantsymbol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Är det inte nån risk att de där djuren blåser omkull precis som min nya soptunna kan göra?
De är säkrade, du kan göra samma med din tunna

P Pin skrev:
De är säkrade, du kan göra samma med din tunna
Med cement?

A anis16 skrev:
Med cement?
Eller stålvajer

P Pin skrev:
[bild]
Grannen har djur lösa i trädgården. Än så länge har det bara varit ett djur, och jag har inte velat orsaka dålig grannsämja med att säga till. Djur ett skuggar vår altan och jag tror det står mindre än 4,5 m från tomtgränsen.

Nu har djur två kommit till deras trädgård.
[bild]
Det är högre än de 7,5 meter man får bygga sitt hus. Är det tillåtet? Är det kommun som reglerar sådant? Eller kanske något för Anticimex? Värdet påverkas av detta zoo.

Dessutom är ju djuren inte i stil med övrig bebyggelse som är vit mexi och brunt trä. Det är planlagt område och dom sagt främst vitt, först nu det är inslag från djungelen.

Nu är jag orolig för om det blir fler djur framöver. Jag tror det är en hona och en hane.

PS jag är inte rasist.
Det där borde vara dolt fel. Framförallt giraffen som jag tror kan vara dolt fel.
att den bara ploppar upp tyder på att det är dolt. Har de tillstånd för att ha alla djuren?

• Gilla
4774
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Har du sett en elefant blåsa om kull?

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
N
Bananskalare Bananskalare skrev:
Har du sett en elefant blåsa om kull?
Jag har inte sett ett hus blåsa iväg heller och ändå så händer det

• Gilla
4774
  • Laddar…
N
Nu kan vi lösa den eviga frågan om giraffer kan simma. Snälla lura ut den på tillräckligt djupt vatten så vi får veta

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Nu kan vi lösa den eviga frågan om giraffer kan simma. Snälla lura ut den på tillräckligt djupt vatten så vi får veta
De kanske flyter?

• Gilla
4774
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
De kanske flyter?
Prova

• Gilla
4774
  • Laddar…
Men är den långa halsen egentligen en mast?

• Gilla
4774
  • Laddar…
Periskop

• Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.