N
S Sona2012 skrev:
Stäm föräldrarna. Eller prova om någon advokat är så galen att HÄN försöker få en domstol att tillåta en rättegång mot Gud?!?!?!
Tror du dom är rädda för Gud❓
Jag tror det är skolans fel. Det kan väl inte vara föräldrarnas jobb att uppfostra barnen

• Älska
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Bara man har någon trevlig som sitter bredvid och styr och inte tramsar så går det bra. Men är ju lite elakt att kalla dom för rostig elektronik
Bredvid? Jag har baksätesförare!

N Niq skrev:
Tror du dom är rädda för Gud❓
Jag tror det är skolans fel. Det kan väl inte vara föräldrarnas jobb att uppfostra barnen
Klart det är föräldrarnas jobb att uppfostra barnen, vill/ kan de inte får de skriva under papper på att det överlåts till skolan..
Behöver inte vara rädda för Gud men de är förhoppningsvis kloka nog att inse att Gud inte går att stämma

S Sona2012 skrev:
Åk till verkstaden, de kommer ge ett prisförslag för att reparera som är dyrare än att köpa en ny liknande men utan CAB! Och den blir för varm på sommaren när det inte regnar...
Så gå/ cykla runt i närmaste villa kvarter till du hittar ett hus med många äppelträd och köp det huset efter att du genomfört en noggrann undersökning/ besiktning så det inte finns några " dolda fel". Plocka sedan äpplen från träden när det blir tid för det någon gång till hösten och gör äppelmos så mycket du vill. Finns inga garantier på att du inte lyckas förgifta dig själv, jag däremot är en excellent äppelmos kokare. Men det kostar 3 tusen/ liter. Att betalas kontant/ swish/ banköverföring vid beställning!!!
Det låter som hittat Jag är som byggd för att plocka fallfrukt. Så jag brukar sälja dessa dessa för strax över 2500:- /kg. Så det blir perfekt! Vi kvittar rätt av! Du kan inte koka äppelmos utan äpplen och jag kan inte koka äppelmos utan ett proffs

Tror du att det är ett allvarligt fel på bilen?

N Niq skrev:
Du behöver ett paraply ☔
Är det dyrt?

Bananskalare Bananskalare skrev:
Det låter som hittat Jag är som byggd för att plocka fallfrukt. Så jag brukar sälja dessa dessa för strax över 2500:- /kg. Så det blir perfekt! Vi kvittar rätt av! Du kan inte koka äppelmos utan äpplen och jag kan inte koka äppelmos utan ett proffs

Du plockar äpplena och kommer hit med dem så kokar jag och tar 3 tusen/ liter + OB 600%( 1000 kr/ timme) , räkna med att jag måste åka till mamma i Uppsala för lunch/ middag så det blir väl 1,5 timmar tor, säg 3 timmar då är äppelmoset klart! Du kan få ett fastpris på 3 tusen/ liter + 3x1000 i arbetstid och 600% OB , så 21 tusen då har du 1 liter äppelmos utan smakgaranti.( Strunta i bismaken av arsenik, jag har bara i så mycket att jag är säker på att ingen kund kommer tillbaka med klagomål...) Men fråga först farbror/ tant Doktorn om det är bra med äppelmos i hjärtat för jag har inte någon försäkring ifall ett eventuellt dödsbo försöker få ersättning för " dolt fel"

Är det en diesel är det väl EGR- ventilen som larmar, att byta den och elektroniken brukar vara dyrt.
Hur som måste du räkna med att bilen kommer bli obrukbar inom kort!

Behöver du bil dagligen och/ eller flera gånger varje dag?
Inte det!! Sälj skiten och skaffa en elcykel/ elmoped som du åker med dagar med fint väder annars åk Über/ taxi/ buss. I längden blir det billigare och du slipper bekymra dig om bränslekostnader, försäkringar, sommarhjul/ vinterhjul, parkering, garage, biltvätt, bilskatt

N
S Sona2012 skrev:
Klart det är föräldrarnas jobb att uppfostra barnen, vill/ kan de inte får de skriva under papper på att det överlåts till skolan..
Behöver inte vara rädda för Gud men de är förhoppningsvis kloka nog att inse att Gud inte går att stämma
Men gudar kan man stämma i Jadekejsarens himmelska domstol

N
Är det dyrt?
Säkert billigt på Ahlsell

N Niq skrev:
Men gudar kan man stämma i Jadekejsarens himmelska domstol
Fel Gud.
Hur får du kontakt med Jadekejsarens himmelska domstol?
Och hur får de Gud till domstolen?

N
S Sona2012 skrev:
Fel Gud.
Hur får du kontakt med Jadekejsarens himmelska domstol?
Och hur får de Gud till domstolen?
Ingen har sagt vilken Gud vi talar om.
Man får väl skicka fax eller något

N Niq skrev:
Säkert billigt på Ahlsell
Där allt dyrt är billigt. Och allt billigt är dyrt
Ordningen är viktig

S Sona2012 skrev:
Är det en diesel är det väl EGR- ventilen som larmar, att byta den och elektroniken brukar vara dyrt.
Hur som måste du räkna med att bilen kommer bli obrukbar inom kort!

Behöver du bil dagligen och/ eller flera gånger varje dag?
Inte det!! Sälj skiten och skaffa en elcykel/ elmoped som du åker med dagar med fint väder annars åk Über/ taxi/ buss. I längden blir det billigare och du slipper bekymra dig om bränslekostnader, försäkringar, sommarhjul/ vinterhjul, parkering, garage, biltvätt, bilskatt
Kan CAB vara trasig på min bil?
Eller är det SBS som strular?

N Niq skrev:
Ingen har sagt vilken Gud vi talar om.
Man får väl skicka fax eller något
Skriver man Gud är det underförstått Gud som kristna tror på ( judarna kallar honom Jahve och muslimerna Allah) ingen av gudarna i den kinesiska mytologin som oftast heter något annat.
Och vad är faxnumret till Jade kajsarens Himmelska domstol? Jag gjorde en sökning på Hitta och de hade inga nummer till Jadekejsaren!!!

Kan CAB vara trasig på min bil?
Eller är det SBS som strular?
Åk till verkstaden där kommer de att hånskratta åt dig och göra dig ärekränkt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.