819 734 läst ·
30 324 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Grannen frågade om hjälp med fastighetsbetäckning, och jag tog det bokstavligt. Grannen var ortodox, men på ett annat sätt, så nu är det rågång mellan våra hus. Nu när vi varit ihop ett år har jag även besittningsrätt. Grannen säger jag beter mig som ett djur. Rået säger män är djur. Rådjur antar jag.N Niq skrev:
Du är alltså råddjuretP Pin skrev:Grannen frågade om hjälp med fastighetsbetäckning, och jag tog det bokstavligt. Grannen var ortodox, men på ett annat sätt, så nu är det rågång mellan våra hus. Nu när vi varit ihop ett år har jag även besittningsrätt. Grannen säger jag beter mig som ett djur. Rået säger män är djur. Rådjur antar jag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är den tredje kabeln på höger sida just ovanför den fjärde på framsidan som är sjätte uppifrån på baksidan lite till vänster om den fjärde på vänster sidan. Den behöver bytas ut till en grövre kabel så strömmen kan flyta fritt till ditt husRejäl skrev:
Ok hänger inte riktigt med tredje ifrån höger? Hur många har jag totalt på höger sida?N Niq skrev:
Kopplingen har jag ingen åsikt om men de måste ha en riktig byggnadsställning. Stege får man inte arbeta från, bara klättra på.Rejäl skrev: