736 995 läst ·
24 732 svar
737k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 091 inlägg
Hamnar högt upp på listan över kortkommandon jag inte ska lära mina äldre kollegor! Eller också ska jag göra det, och sen bara "Meh! Jag sa ju åt dig att du skulle trycka Ctrl + V, vad har du nu gjort???"
Hmmm.....
Hmmm.....
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg
För oss som inte är datornördar kanske du kan tänka dig att berätta vad som händer. Känns inte som något jag vill prova utan att veta hur man får tillbaka det.P Pin skrev:
Eller kanske jag skulle prova på chefens dator
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 091 inlägg
Ja, faktiskt, men jag vet inte om de kan lära sig mer avancerade kortkommandon än sådana som kräver 2 samtidiga knapptryck, typ Ctrl + C. 3 samtidiga knapptryck kanske är för mycket? Jag menar, kaffemaskinen i lunchrummet kräver bara ett knapptryck åt gången...N Niq skrev:
Jag har försökt lära min äldre kollegor att om internet fungerar i en dator och inte i den andra så är det inte internetanslutningen det är fel på.SågspånPappspikEternit skrev:
Eller om något inte funkar i en fullt fungerande usb port så kommer det inte fungera i en annan usb port heller.
Men dom tror inte ännu.
Ja prova på chefens dator. Samma kommando fyra ggr och ni är tillbaka igen.N Niq skrev:
Roterar skärmbilden 90 grader.