818 802 läst ·
30 244 svar
819k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 2 173 inlägg
Har du öppnat och kollat att det är fullkopplat? Alltså tre faser, nolla och jord? Annars ska du nog ringa en elektriker.FredrikR skrev:
Skit i de!!!, men din förbrukning är alldeles för hög. De kan vara ett dolt fel Sa inte bil handlaren något om förbrukningen, annat en hittepåsiffran i fakta bladet enligt någon kör cykel som enda inte stämmer på dig?????FredrikR skrev:
Va e de för bränsle? Är det en flexi ful bil? Kan du låsa upp me fjärren?
Edit: kan de va ratt låset? Eller har du alko lås? Kanske etanolen i flexin som på verka?
FredrikR skrev:
FredrikR skrev:
Förra ägaren hade enligt bilmånglaren haft en förbrukning på under litern uppför samma uppförsbacke som jag rent hypotetiskt körde i nät fotot togs?!P Pin skrev:Skit i de!!!, men din förbrukning är alldeles för hög. De kan vara ett dolt fel Sa inte bil handlaren något om förbrukningen, annat en hittepåsiffran i fakta bladet enligt någon kör cykel som enda inte stämmer på dig?????
Va e de för bränsle? Är det en flexi ful bil? Kan du låsa upp me fjärren?
Edit: kan de va ratt låset? Eller har du alko lås? Kanske etanolen i flexin som på verka?
Frågelistan sa 0,85l/milen.
Måtte det inte finnas en Balrog under golvet i bagaget...
Jag ringer förra ägaren!
Strömbrytaren i badrummet la av idag. En 13 år gammal kronbrytare av typen Eljo.
Har för mig att Schneiders Trend passar in i ramen så jag åkte till den lokala elfirman.
Liraren som öppnade sa att han inte hade sett Eljo på många år och på min fråga om Trend passar så svarade han nej. Vad han ville vet jag inte. Uppenbarligen ville han inte ha en ny kund. Å andra sidan visste jag att fanskapet ljög och att jag har undvikit firman de senaste 20 åren.
Nu undrar jag: jag vill motionera min balrog. Hur smyger jag lättast in den i firmans lokal för att leka bärsärk i morgon bitti med inredning, prylar, anställda och kanske en sväng ut på parkeringen också.
Som den väluppfostrade balrog han är så lyssnar han på både Anti Cimex och Anthrax. Däremot är han inte vaccinerad mot bältros.
Dessutom, hur stoppar man en balrog i full-retard mode?
Har för mig att Schneiders Trend passar in i ramen så jag åkte till den lokala elfirman.
Liraren som öppnade sa att han inte hade sett Eljo på många år och på min fråga om Trend passar så svarade han nej. Vad han ville vet jag inte. Uppenbarligen ville han inte ha en ny kund. Å andra sidan visste jag att fanskapet ljög och att jag har undvikit firman de senaste 20 åren.
Nu undrar jag: jag vill motionera min balrog. Hur smyger jag lättast in den i firmans lokal för att leka bärsärk i morgon bitti med inredning, prylar, anställda och kanske en sväng ut på parkeringen också.
Som den väluppfostrade balrog han är så lyssnar han på både Anti Cimex och Anthrax. Däremot är han inte vaccinerad mot bältros.
Dessutom, hur stoppar man en balrog i full-retard mode?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Gå med i motor männens riks förbund så får du hjälp. Om förra ägare är döds bo har du inget att hämta. Eller ring kommun om det är.på kommunal gata du backaFredrikR skrev: