Fulkemisten
Om man fått problem med lök då? Roundup?

• Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Ni börjar komma väldigt långt bort från TS frågeställning nu. Jag är helt säker på att svaret är 42, men vet inte vad frågan är, och jag orkar inte läsa igenom hela tråden.
How many roads must a man walk down!

Digital bildisplay i bil visar hastighetsmätare, batteristatus och varningar, inklusive en dörr öppen indikator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har fått symbolen till centrallåset vid batterinivån, kan detta röra sig om ett dolt fel.
Vet inte riktigt varför jag vill ha det, men det känns bra att kunna kontrollera?

• Gilla
  • Haha
JanneJanne123 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Jag har fått symbolen till centrallåset vid batterinivån, kan detta röra sig om ett dolt fel.
Vet inte riktigt varför jag vill ha det, men det känns bra att kunna kontrollera?
Har du öppnat och kollat att det är fullkopplat? Alltså tre faser, nolla och jord? Annars ska du nog ringa en elektriker.

• Gilla
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Har du öppnat och kollat att det är fullkopplat? Alltså tre faser, nolla och jord? Annars ska du nog ringa en elektriker.
Det såg rätt ut innan jag rev isär och kopplade ihop...?
Kan jag ringa Anticimex?

• Gilla
4774
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Skit i de!!!, men din förbrukning är alldeles för hög. De kan vara ett dolt fel Sa inte bil handlaren något om förbrukningen, annat en hittepåsiffran i fakta bladet enligt någon kör cykel som enda inte stämmer på dig?????
Va e de för bränsle? Är det en flexi ful bil? Kan du låsa upp me fjärren?

Edit: kan de va ratt låset? Eller har du alko lås? Kanske etanolen i flexin som på verka?
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]

• Haha
TickyNucker och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Skit i de!!!, men din förbrukning är alldeles för hög. De kan vara ett dolt fel Sa inte bil handlaren något om förbrukningen, annat en hittepåsiffran i fakta bladet enligt någon kör cykel som enda inte stämmer på dig?????
Va e de för bränsle? Är det en flexi ful bil? Kan du låsa upp me fjärren?

Edit: kan de va ratt låset? Eller har du alko lås? Kanske etanolen i flexin som på verka?
Förra ägaren hade enligt bilmånglaren haft en förbrukning på under litern uppför samma uppförsbacke som jag rent hypotetiskt körde i nät fotot togs?!
Frågelistan sa 0,85l/milen.

Måtte det inte finnas en Balrog under golvet i bagaget...

Jag ringer förra ägaren!

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S
Strömbrytaren i badrummet la av idag. En 13 år gammal kronbrytare av typen Eljo.

Har för mig att Schneiders Trend passar in i ramen så jag åkte till den lokala elfirman.

Liraren som öppnade sa att han inte hade sett Eljo på många år och på min fråga om Trend passar så svarade han nej. Vad han ville vet jag inte. Uppenbarligen ville han inte ha en ny kund. Å andra sidan visste jag att fanskapet ljög och att jag har undvikit firman de senaste 20 åren.

Nu undrar jag: jag vill motionera min balrog. Hur smyger jag lättast in den i firmans lokal för att leka bärsärk i morgon bitti med inredning, prylar, anställda och kanske en sväng ut på parkeringen också.

Som den väluppfostrade balrog han är så lyssnar han på både Anti Cimex och Anthrax. Däremot är han inte vaccinerad mot bältros.

Dessutom, hur stoppar man en balrog i full-retard mode?

S Saelen skrev:
Dessutom, hur stoppar man en balrog i full-retard mode?
Lätt, glytosaft så klart.

• Haha
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
hur stoppar man en balrog i full-retard mode?
Har man tillräcklig många tvingar går det. Så det går inte, då man inte kan ha tillräckligt många tvingar.

• Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Har man tillräcklig många tvingar går det. Så det går inte, då man inte kan ha tillräckligt många tvingar.
Risken är också att de tvingar man har inte är vinkelräta så man får vinkelfel när man ska tvinga den lugn. 🤔

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Förra ägaren hade enligt bilmånglaren haft en förbrukning på under litern uppför samma uppförsbacke som jag rent hypotetiskt körde i nät fotot togs?!
Frågelistan sa 0,85l/milen.

Måtte det inte finnas en Balrog under golvet i bagaget...

Jag ringer förra ägaren!
Gå med i motor männens riks förbund så får du hjälp. Om förra ägare är döds bo har du inget att hämta. Eller ring kommun om det är.på kommunal gata du backa

• Haha
  • Gilla
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
Jag är kränkt, varför kommer inte denna tråden upp på första sidan som just nu? Dolt fel på hemsidan?

• Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ringer förra ägaren!
Nej ring me klar en. Det är alltid dennes fel!

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Jag tror att du ha de för mån ga stav el ser i var je ord.

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.