820 526 läst ·
30 422 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag frågade en moderat om jag fick lov, och det fick jag. Moderaten dansade ganska bra, oaktat tillstånd. Det resulterade i att jag tog med moderaten hem. Det har nu gått mer än trettio år och moderaten är fortfarande kvar. Så här i efterhand kan jag konstatera att det var ett väldigt dyrt lov. Bygglov är tex mycket billigare. Innan detta var det en kommunist, och det var en ännu dyrare affär.Nötegårdsgubben skrev:
Vi moderater har aldrig lov! Vissa hävdar elakt att vi heller aldrig får lov; kanske är det därför vi är så få? Och nu får vi aldrig lov för eller från sd. Eller folkpartisten, om hen nu finns kvar. Vi fick en falukorv från Ebba, men sånt får man väl inte lov att äta om man ska vara ståndsmässig?
Så nej, vi lovar ingen ordning och reda bara för att ingen snart får lov till någonting mer. Men vi går med i Nato nästa vecka igen. Det är vi säkra på! Och då stänger nog Erdogan tråden. Eller kanske Trump om det tar lite mer än en vecka.
Vem vill ens äta falukorv❓❓Det är ju som att dricka pripps blå när man vill ha ölNötegårdsgubben skrev:
Vi moderater har aldrig lov! Vissa hävdar elakt att vi heller aldrig får lov; kanske är det därför vi är så få? Och nu får vi aldrig lov för eller från sd. Eller folkpartisten, om hen nu finns kvar. Vi fick en falukorv från Ebba, men sånt får man väl inte lov att äta om man ska vara ståndsmässig?
Så nej, vi lovar ingen ordning och reda bara för att ingen snart får lov till någonting mer. Men vi går med i Nato nästa vecka igen. Det är vi säkra på! Och då stänger nog Erdogan tråden. Eller kanske Trump om det tar lite mer än en vecka.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 304 inlägg
Jag försöker spela lite folklig! Klart som fan man bara äter skinka från Linderödssvin eller egenskjutet på egna marker, men det är bara Anders von Balle-Kông som säger det högt. Vi andra vårdar vår goda uppfostran och säger bara så till varandra.N Niq skrev:
Det blev försäljningsstopp..FredrikR skrev:
Hoppas inte pizzor o kebab är redan dyrt😢
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1200374