Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Mmm 14 långburk! Satt här och funderade över dagens middagsmat. Tack för tipset!
Micra en Guinness, klart.
 
  • Gilla
jsoderholm47 och 1 till
  • Laddar…
Tillbaks till ämnet tack allt OT kan ni ta i nya trådar
 
  • Haha
TickyNucker och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej jag köpte ett fallfärdigt ruckel från 1436 som jag ska renovera till en svart låda a la 2023, men jag har ingen intention att göra någonting själv. Visst borde jag kunna klara hela skiten på 750 000 kr? Mäklaren sa det och säljaren höll med.

PS. Jag har 8 barn och 2 heltidsjobb.
Ja om det inte går så är det ett dolt fel.
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
F FEL007 skrev:
TS här, ha varit borta från byggahus en tid men tänkte uppdatera hur det gick. Jag löste problemet själv. (Kommer självklart inte att ge några detaljer kring lösningen)
Du glömde "tråden kan tas bort".
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Ni är kränkta, balrogägare!
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
FredrikR FredrikR skrev:
Ni är kränkta, balrogägare!
För tidigt att köpa Balrog?
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
För tidigt att köpa Balrog?
Ofta, jag menar alltid köer i vart fall. 🤷
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ofta, jag menar alltid köer i vart fall. 🤷
Det beror på att balrogtillverkarens aktiekurs har stigit så mycket.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Det beror på att balrogtillverkarens aktiekurs har stigit så mycket.
Proprietära balroger?
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
N
kashieda kashieda skrev:
Det beror på att balrogtillverkarens aktiekurs har stigit så mycket.
Det beror på att dom har monopolställning och något konstigt rabattsystem med olika prislistor.
 
  • Gilla
  • Älska
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Proprietära balroger?
Det är säkrast att hålla balrogerna i ett stängtvsystem, säger de.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
E
kashieda kashieda skrev:
Det är säkrast att hålla balrogerna i ett stängtvsystem, säger de.
Då ni skriver Balrog menar ni ett sago troll från Tolken?
 
Från Tolkcentralen, annars kan de ha bältros.
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är en väldigt envis husbock. Du behöver en speciell sorts skadedjurbekämpare. Dom ska ha licens från Manwë för att få hantera sådana yrkesmässigt.
[bild]
Anors flamma är ett av dom få kända bekämpningsmedlen.
Försäljning av Anors flamma till privatpersoner i Sverige är förbjuden sedan årsskiftet. Om du inte har en farbror som arbetar professionellt med Balrogbekämpning så får antingen importera svart från Danmark eller följa nuvarande råd från jordbruksverket att applicera rikligt med matolja och därmed täppa till de pyroklastiska körtlarna vilket på sikt kommer att oskadliggöra den. Vilken eon som helst.
 
  • Gilla
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
B Bigfoot skrev:
Du glömde "tråden kan tas bort".
Vilken tråd?...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.