819 964 läst ·
30 332 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Här har vi tydligen någon som har flått en balrog.
Finns det möjlighet att du startar en mystråd under Socialt & Projekt och visar steg för steg?
Ägna särskilt tid åt att belysa dina Bessey-tvingar i motljus samt tumstocken från Alibaba.
Pluspoäng om du själv är med på bilderna, naken med blurrat ansikte med slaktarförkläde.
Glöm inte att blurra Karos ansikte också
Finns det möjlighet att du startar en mystråd under Socialt & Projekt och visar steg för steg?
Ägna särskilt tid åt att belysa dina Bessey-tvingar i motljus samt tumstocken från Alibaba.
Pluspoäng om du själv är med på bilderna, naken med blurrat ansikte med slaktarförkläde.
Jag skulle inte skryta så mycket med att jag haft ihjäl en balrog. Morgoth brukar inte tycka om när man har ihjäl hans skapelser.S Saelen skrev:Här har vi tydligen någon som har flått en balrog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bra idé! Har du nåt förslag hur det ska utformas?Jiji skrev:
Jag tänker mig ungefär som Cluedo. Istället för Professor Plommon i köket med ett rep blir det mögelfärgat trä, vinden och ofarlig färg.
"Grattis! Du har hittat en rejäl fuktskada i trossbottnen. Beräknad åtgärdskostnad 365 000 kr."fubar skrev:
"Säljaren nekar! Gå direkt till tingsrätten!"