827 324 läst ·
31 064 svar
827k läst
31,1k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Förlåt!
Förlåt för alla elakheter, insinuationer, bedrövliga skämt, bilder på Ernst och Edward Blom.
Förlåt för att ha kallat er för gottegrisar...
Förlåt för att ha tjafsat om diken, Arboga och odrickbara öl.
Förlåt för alla taffliga försök att skämta om användarnamn och indirekt utpekande av andra ärade forummedlemmar.
Förlåt för att 99% av allt jag har skrivit i tråden är rena påhitt under förespeglingen att det skulle vara självupplevt men den lilla narcissisten i mig tog överhanden.
Förlåt för att ha lämnat trådämnet så flagrant att det är ett under att admin inte har bannat mig på livstid.
Sams nu?
Förlåt för alla elakheter, insinuationer, bedrövliga skämt, bilder på Ernst och Edward Blom.
Förlåt för alla taffliga försök att skämta om användarnamn och indirekt utpekande av andra ärade forummedlemmar.
Förlåt för att 99% av allt jag har skrivit i tråden är rena påhitt under förespeglingen att det skulle vara självupplevt men den lilla narcissisten i mig tog överhanden.
Förlåt för att ha lämnat trådämnet så flagrant att det är ett under att admin inte har bannat mig på livstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sams nu?
Är det en fästing på bilden?S Saelen skrev:Förlåt!
[bild]
Sams nu?
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 911 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 911 inlägg