827 347 läst ·
31 064 svar
827k läst
31,1k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Efter två år med prokrastinerande tog man tag i letandet efter hålet i dammduken. Sex timmas letande inklusive röjning kammade bara gojs och pikanta lukter. När jag byggde 'bryggan' med fundament (som gör det görjobbigt att tömma hela alltet) ställde jag mig frågan både en och två gånger huruvida det var en så smart idé... Anyway - the quest will continue!
Varför gör du håll i damduken?N nameloser skrev:Efter två år med prokrastinerande tog man tag i letandet efter hålet i dammduken. Sex timmas letande inklusive röjning kammade bara gojs och pikanta lukter. När jag byggde 'bryggan' med fundament (som gör det görjobbigt att tömma hela alltet) ställde jag mig frågan både en och två gånger huruvida det var en så smart idé... Anyway - the quest will continue!
Hur många grissorter kan det egentligen finnas? Kommer på några. Gottegrisar, Lortgrisar, Morsgrisar, Mansgrisar. Kommer ni på några fler? Finns det likheter eller skillnader eller är det gris som gris? Undrar bara. Så många frågor men inga svar🤔