Det här med att snälltolka var nog inte så bra. Märker att det gör viktiga personer i min närhet arga. Det får nog vara slut med snälltolkning antar jag.
Det här med att snälltolka var nog inte så bra. Märker att det gör viktiga personer i min närhet arga. Det får nog vara slut med snälltolkning antar jag.
Du tolkar att de säger "snuska" fast de säger annat?