SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det här var svårt...
Är din kommentar en del av tråden, för att fortsätta parodiera forumet? Eller är det en kommentar kring innehållet i den faktiska paroditråden? 🤔🤔🤔

Jag skulle vilja hävda att tolkningen beror helt på om du är gift eller sambo, samt om långburksbalken är tillämplig. Är balrogen enskild egendom förresten?
Nej Plejd!

• Wow
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Varför❓
Jag har rätt, ni andra tramsar!

R Robert-san01 skrev:
Nej Plejd!
Vik hädan, Plejd-sektmedlem! Vad ska den som är lyckligt gift eller sambo och har gemensam eller enskild balrog med Plejd till? Observera att detta var en retorisk fråga som det inte är meningen att du ska ge ett hjärntvättat, upprabblat standardsvar på.

• Wow
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Sluta klaga på transar. Detta är ett inkluderande forum där alla oskyldiga ska känna sig välkomna! Och vi vet väl alla vems fel allt är? Och ofta är de dessutom skrivna 40 styck i samma etta. Huva!

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Var det inte väldigt länge sen du lämnade tråden senast? Jag vet att moderaterna har nåt möte i Norrland (hoppas de har dubbdäck på, de verkar vara ute på lite hal is ibland), men du kan väl lämna även utan att åkalla dem. Eller?

• Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Sluta klaga på transar. Detta är ett inkluderande forum där alla oskyldiga ska känna sig välkomna! Och vi vet väl alla vems fel allt är? Och ofta är de dessutom skrivna 40 styck i samma etta. Huva!
*transor? 🫣

FredrikR FredrikR skrev:
*transor? 🫣
Nej transar, lite slarvig slang för transaktioner. Såna där som skapas i miljoner hos Swish när hela världen använder min plejdintegration. 💰💰💰

• Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
....min plejdintegration. 💰💰💰
EN TILL!?!
Är det här en tråd eller ett sektmöte? Eller är du ytterligare ett skrytigt 'finansgeni' som det finns ett gäng av här, med och utan universitetsexamen. Tips från coachen: Fil. plejd. är inte en legit akademisk titel!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Är det här en tråd eller ett sektmöte?
Är det sånt du tar till när argumenten tryter? Plejdhatare! Och säkert även elbilshatare! 👎👎👎

Alfredo Alfredo skrev:
Är det sånt du tar till när argumenten tryter? Plejdhatare! Och säkert även elbilshatare! 👎👎👎
Jag är ingen hatare! Och jag gillar elbilar, jag ville jättegärna ha en Scalectric-bilbana när jag var barn, för det hade min kusin. Fast jag fick ingen.

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Sluta TRAMSA!!
Det SMARTA är att STRAMA upp den som vill TRAMSA.

Om det inte är MARTAS, såklart.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
N
raveper raveper skrev:
Lever den här tråden än?
Den vart ju kul i en vecka typ. Sen spårade den ur som allt annat.
Tror det är fulkemisten som stänger den hela tden

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Smurfarna

N
Jag är ingen hatare! Och jag gillar elbilar, jag ville jättegärna ha en Scalectric-bilbana när jag var barn, för det hade min kusin. Fast jag fick ingen.
Stackars dig som inte fick någon kusin

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Vik hädan, Plejd-sektmedlem! Vad ska den som är lyckligt gift eller sambo och har gemensam eller enskild balrog med Plejd till? Observera att detta var en retorisk fråga som det inte är meningen att du ska ge ett hjärntvättat, upprabblat standardsvar på.
Kan man faktiskt vara sambo med en balrog❓Dom är väl klassade som djur❓

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.