FredrikR #29 581 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 554 inlägg 24 maj 16:48 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 554 inlägg 24 maj 16:48 #29 581 Alfredo skrev: Det går trögt. Tuggummikletet håller fast mig. Då bör du verkligen anmäla!! Ja om du kommer loss...
Alfredo skrev: Det går trögt. Tuggummikletet håller fast mig. Då bör du verkligen anmäla!! Ja om du kommer loss...
Alfredo #29 582 Besserwisser · Västernorrland · 38 408 inlägg 24 maj 17:08 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 408 inlägg 24 maj 17:08 #29 582 FredrikR skrev: Då bör du verkligen anmäla!! Det får bli så! FredrikR skrev: Ja om du kommer loss... Snart så! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
FredrikR skrev: Då bör du verkligen anmäla!! Det får bli så! FredrikR skrev: Ja om du kommer loss... Snart så! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S Saelen #29 583 Med lem · Stockholm · 3 179 inlägg 24 maj 17:26 Saelen Med lem Stockholm 3 179 inlägg 24 maj 17:26 #29 583 Är du för-bannad?
Alfredo #29 584 Besserwisser · Västernorrland · 38 408 inlägg 24 maj 17:28 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 408 inlägg 24 maj 17:28 #29 584 S Saelen skrev: Är du för-bannad? Kommer jag bara loss är du snart ny-bannad! 🤬
M Mrs November #29 585 Medlem · 1 763 inlägg 24 maj 17:30 Mrs November Medlem 1 763 inlägg 24 maj 17:30 #29 585 Stackars er som är så okunniga o bara bråkar hela tiden😇
S Saelen #29 586 Med lem · Stockholm · 3 179 inlägg 24 maj 18:23 Saelen Med lem Stockholm 3 179 inlägg 24 maj 18:23 #29 586 okvinnliga... Ja jo, det är ju sant
FredrikR #29 587 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 554 inlägg 24 maj 19:21 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 554 inlägg 24 maj 19:21 #29 587 M Mrs November skrev: Stackars er som är så okunniga o bara bråkar hela tiden😇 Bråkar och bråkar, det står ju i kontraktet!!
M Mrs November skrev: Stackars er som är så okunniga o bara bråkar hela tiden😇 Bråkar och bråkar, det står ju i kontraktet!!
M Mrs November #29 588 Medlem · 1 763 inlägg 24 maj 19:23 Mrs November Medlem 1 763 inlägg 24 maj 19:23 #29 588 FredrikR skrev: Bråkar och bråkar, det står ju i kontraktet!! Har ni servitut på diket också?🤔
FredrikR #29 589 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 554 inlägg 24 maj 19:35 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 554 inlägg 24 maj 19:35 #29 589 M Mrs November skrev: Har ni servitut på diket också?🤔 En bänk hade varit skönt..
M Mrs November #29 590 Medlem · 1 763 inlägg 24 maj 19:38 Mrs November Medlem 1 763 inlägg 24 maj 19:38 #29 590 FredrikR skrev: En bänk hade varit skönt.. Passa bara så att ingen ryttare sparkar ner hästskiten i diket. Inte så fräscht 😏
FredrikR skrev: En bänk hade varit skönt.. Passa bara så att ingen ryttare sparkar ner hästskiten i diket. Inte så fräscht 😏
Alfredo #29 591 Besserwisser · Västernorrland · 38 408 inlägg 24 maj 19:42 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 408 inlägg 24 maj 19:42 #29 591 M Mrs November skrev: Passa bara så att ingen ryttare sparkar ner hästskiten i diket. Inte så fräscht Jag vet! 🤬🤬🤬
M Mrs November skrev: Passa bara så att ingen ryttare sparkar ner hästskiten i diket. Inte så fräscht Jag vet! 🤬🤬🤬
M Mrs November #29 592 Medlem · 1 763 inlägg 24 maj 19:46 Mrs November Medlem 1 763 inlägg 24 maj 19:46 #29 592 Alfredo skrev: Jag vet! 🤬🤬🤬 För er som har servitut på diket är det nog bättre att skiten är i vägen på vägen😇
Alfredo skrev: Jag vet! 🤬🤬🤬 För er som har servitut på diket är det nog bättre att skiten är i vägen på vägen😇
P Pin #29 593 Director of awesome · 11 731 inlägg 24 maj 21:19 Pin Director of awesome 11 731 inlägg 24 maj 21:19 #29 593 Har ni alla blivit pojkbannade?
S Saelen #29 594 Med lem · Stockholm · 3 179 inlägg 24 maj 21:22 Saelen Med lem Stockholm 3 179 inlägg 24 maj 21:22 #29 594 Nä, Alfredo har lite svårt för det här med kön, ålder och gud vet allt
Alfredo #29 595 Besserwisser · Västernorrland · 38 408 inlägg 24 maj 21:40 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 408 inlägg 24 maj 21:40 #29 595 S Saelen skrev: Nä, Alfredo har lite svårt för det här med kön, ålder och gud vet allt Ja det är väl självklart att Gud vet allt? Men du är helt off topic!
S Saelen skrev: Nä, Alfredo har lite svårt för det här med kön, ålder och gud vet allt Ja det är väl självklart att Gud vet allt? Men du är helt off topic!