819 273 läst ·
30 290 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag skulle kunna starta en tråd om mina debila imbeciler till grannar men risken är att de möjligen... möjligen skulle kunna känna sig utpekade om de fick höra något av alla smädeord som vi och andra grannar använder... och dessa fanns med i tråden.
Tyvärr håller de ej på att kopplar på WC på BDT-avlopp men det kan jag nog klämma in också.
Så, vi har alltså en konkurrerande paroditråd på vår hals?
Tyvärr håller de ej på att kopplar på WC på BDT-avlopp men det kan jag nog klämma in också.
Det gör inget att vi använder orden i denna tråd, det märker grannarna oftast inte av.S Saelen skrev:Jag skulle kunna starta en tråd om mina debila imbeciler till grannar men risken är att de möjligen... möjligen skulle kunna känna sig utpekade om de fick höra något av alla smädeord som vi och andra grannar använder... och dessa fanns med i tråden.
Har du nyligen ställt upp en bänk i din trädgård??S Saelen skrev:Jag skulle kunna starta en tråd om mina debila imbeciler till grannar men risken är att de möjligen... möjligen skulle kunna känna sig utpekade om de fick höra något av alla smädeord som vi och andra grannar använder... och dessa fanns med i tråden.
Apropå dike förresten, har någon sett Alfredo eller ligger han i hårdträning inför det här?kashieda skrev:
smdikesdykning.se
Frågan är om han går för maskcharmningen kl 14, dikesdykningen kl 15 eller båda?
Det kan dock vara lite svårt att ladda om efter den första grenen...