819 427 läst ·
30 309 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Plocke-Pin
Jag har ingen ritning och vet inte riktigt hur jag vill ha det, men ad-hoc löser den problematiken. Jag tror att materialet räcker, men det kan vara lite för mycket. Eller före lite. Nu till frågan: jag har sparat 1500 kr på att köra hem lasset själv. På taket på bimmern. Jag har BE-kort så jag får köra hur tungt som helst. Diesel förstås. Ska jag använda besparingen till att hyra in handvärkare, eller klarar jag projektet själv? Det är dikt an tomtegränsen, men inte åt Såssarna till.
Var det firmabilen? I soffall måste du hyra in handvärkare, det är givett. Såssarna ska Skita i din tralla, oavsätt åt vilket hål den är. Pengarna du sparat, är det alla Tre Kronor som Våra Hjältar har sänckt tjuveriet?P Pin skrev:[bild]
Plocke-Pin
Jag har ingen ritning och vet inte riktigt hur jag vill ha det, men ad-hoc löser den problematiken. Jag tror att materialet räcker, men det kan vara lite för mycket. Eller före lite. Nu till frågan: jag har sparat 1500 kr på att köra hem lasset själv. På taket på bimmern. Jag har BE-kort så jag får köra hur tungt som helst. Diesel förstås. Ska jag använda besparingen till att hyra in handvärkare, eller klarar jag projektet själv? Det är dikt an tomtegränsen, men inte åt Såssarna till.
Såklart firmabilen, något annat har jag inte. Fattar inte varför det heter firmabil när jag bara kör privat.kashieda skrev:
Då lägger jag trallan i glad mun 👍
Trekrona har jag innte i plånkan. Haha känner mig som en turist, kan inte alla nya mynt när man bara dubbel swishar.