Undrar om arge @kashieda är med på bilderna...

• Haha
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
Finns en tråd här på forumet där jag limmar fem miljarder korkar på väggarna i husvagnen.

Sök och du skall finna

• Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Undrar om arge @kashieda är med på bilderna...
Du kan va nåt på spåret🤔

S
Fråga: Jag har köpt ett hus med gräsmatta och det visar sig att gräset har brett ut sig.

Det är en omfattande utbredning på fastigheten och borde väl också räknas som ett fel?

Svar:

Jag tvivlar på det. T.ex. gräs i gräsmattan anser nog de flesta inte utgör ett fel. Men det är min åsikt och jag lämnar det öppet för var och en att ha en egen åsikt. Helst håller jag den här diskussionen till vad Hovrätten dömde och det anges ganska tydligt i domen. Spekulationer om vad de skulle ha dömt i andra fall leder nog ingen vart.

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Fråga: Jag har köpt ett hus med gräsmatta och det visar sig att gräset har brett ut sig.

Det är en omfattande utbredning på fastigheten och borde väl också räknas som ett fel?

Svar:

Jag tvivlar på det. T.ex. gräs i gräsmattan anser nog de flesta inte utgör ett fel. Men det är min åsikt och jag lämnar det öppet för var och en att ha en egen åsikt. Helst håller jag den här diskussionen till vad Hovrätten dömde och det anges ganska tydligt i domen. Spekulationer om vad de skulle ha dömt i andra fall leder nog ingen vart.
Bilder!

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
S Saelen skrev:

Svar:

En större fastighet ger mer utrymme för fel, så det är ett sålt fel. Eftersom gräset växer är felet konstant och ökande.

Ända rätta nu är att tvinga säljaren att bli en get som äter upp allt gräs. Du kan sen slakta geten och sälja, det är vad som kallas att tjäna pengar på gräs.

• Gilla
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
IMG_2510.webp
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Mu?

• Wow
  • Älska
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Mu?
Du är född i stan va?

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du är född i stan va?
För klena kablar kanske?

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Min kabel är inte klen...

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
Följer🙃

• Älska
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Följer🙃
Gottegris!

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Saelen och 3 till
  • Laddar…
S
Bilder?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Bilder?
Kan vi slippa?

• Haha
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Nä...

1778142936512.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.