Någon direkt villhöverkänsla infinner sig inte. 🤔

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Den där borde nog snarare hålla till i tråden 'Saker som vi hade glömt bort'

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Den där borde nog snarare hålla till i tråden 'Saker som vi hade glömt bort'
och absolut inte behöver påminnas om!

Alfredo Alfredo skrev:
Denna fixering... Hatar du också dragspel?
Drag-spel... jo, jag tackar, ja. Gottegrisar ..

• Haha
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vad i helvete är en 'hållbarhetsstrateg' för jävla hittepå-titel?

Sten Broman roterar i sin grav...
Att Felix fick prata själv och inte via en kommunkommunikationsstrateg…

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur tror ni elförsörjningen är ordnad?

[bild]
Med tillhörande batteri så grannen undviker affektavgifter

• Ledsen
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Med tillhörande batteri så grannen undviker affektavgifter
Skrev jag affekt?
Kanske inte avgiftsbelagt ännu

P Pin skrev:
Skrev jag affekt?
Kanske inte avgiftsbelagt ännu
Jag håller på med deklarationen. Menar du att jag inte ska skriva i affekt? Var ska jag inte skriva i det?

S
Låt se...

Vi har något fantastiskt som kallas elskatt... och så moms på det. Skatt på skatten... Fantastiskt...

Ponera nu att staten skulle införa sexskatt. Den måste ju då delas rättmätigt mellan alla deltagare samtidigt som den som är mer aktiv borde få ett visst avdrag medan den som är mer passiv har tagit del av den andres vedermödor och då ska betala mer. Detta enligt en schablonmodell.

Denna nya skatt, benämnd ÄLSKATT, ska beräknas på antalet minuter som själva akten äger rum, varvtalet samt om man vrålar sitt eget namn när man kommer. Det sistnämnda ger ett beskattningsbart tillägg på 10%.

Självfallet kommer en motsvarighet till moms att utgå ovanpå sexskatten benämnd mums. ProcentSATSEN blir 6.9 %

Första året kommer detta vara frivilligt att ange i deklarationen under B34 men framöver får man fylla i sina siffror i regionens förlustelse-app med hjälp av Bankid så KOMMER det automatiskt in i deklarationen

• Wow
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Låt se...

Vi har något fantastiskt som kallas elskatt... och så moms på det. Skatt på skatten... Fantastiskt...

Ponera nu att staten skulle införa sexskatt. Den måste ju då delas rättmätigt mellan alla deltagare samtidigt som den som är mer aktiv borde få ett visst avdrag medan den som är mer passiv har tagit del av den andres vedermödor och då ska betala mer. Detta enligt en schablonmodell.

Denna nya skatt, benämnd ÄLSKATT, ska beräknas på antalet minuter som själva akten äger rum, varvtalet samt om man vrålar sitt eget namn när man kommer. Det sistnämnda ger ett beskattningsbart tillägg på 10%.

Självfallet kommer en motsvarighet till moms att utgå ovanpå sexskatten benämnd mums. ProcentSATSEN blir 6.9 %

Första året kommer detta vara frivilligt att ange i deklarationen under B34 men framöver får man fylla i sina siffror i regionens förlustelse-app med hjälp av Bankid så KOMMER det automatiskt in i deklarationen
Samkörs detta med vad alla partners angett? Och är det samma skatt dygnet runt eller billigare dagtid? Blir det överbelastning av system om jag och grannen ligger samtidigt? Delad skatt om jag ligger med grannen? Betalar jag för au-pairen som är gästarbetare?

Många frågor. Har inte lämnat samtycke till detta på valsedeln. Låter som såssepolitik.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Denna nya skatt, benämnd ÄLSKATT, ska beräknas på antalet minuter som själva akten äger rum
Minuter? Keep on dreaming Mr Fyra Sekunder!

• Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
S
Jo att det måste finnas en effektfaktor i det här är ju klart och att mätningperioderna måste ner på var 5 minut.

Dessutom så får man bara göka utanför dyrpristid så glöm allt Bolibompasex i fortsättningen och det borde istort sätt vara gratis på natten mellan 02-04.

S
Alfredo Alfredo skrev:
Minuter? Keep on dreaming Mr Fyra Sekunder!
Fyra sekunder? Är du helt från vettet?

Först en timmes tjat, sedan skala av sig kläderna utan att slå ihjäl sig, vara som en viril Don Juan och försöka få fart på motparten. Tejpa upp schnalen med eltejp så att den blir hjälpligt hård, 5 minuters panikjuck i något som troligen är skarven mellan lakan och madrass. Med lite tur får man sanera efteråt, ta sin hjärtmedicin och försöka få ner pulsen till 220/130. Sedan skämmas.

Nädu gubbe, inte under två timmar inte

• Wow
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Har staten tillgång till min Fittbitt?

• Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
Oh ja...

Den sitter ju på ena armen. En ruskig upplevelse...

• Wow
  • Gilla
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.