S
Ååååh Greger....

• Älska
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ååååh Greger....
Hej Greger. Välkommen till forumet!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ååååh Greger....
Jo tack du, den hänger och dinglar ser du. 👇

• Haha
Saelen
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ååååh Greger....
Ååååh Pär…

• Älska
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ååååh Pär…
Pär har en som dinglar, gissar jag? 🫣

FredrikR FredrikR skrev:
Pär har en som dinglar, gissar jag? 🫣
Mina åpär har definitivt inte haft något som dinglat. Två fasta brukar det däremot ha funnits. Ni i Dalarna är allt lite eljest...

• Haha
  • Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Det hade ju varit mer naturligt att filmen Fäbodjäntan hade spelats in i Horndal än i Skattungbyn...

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
Ni verkar ju ha koll på alla era åh Pär men har ni koll på era grannar? Själv tycker jag att grannar verkar vara ett otyg och mest till besvär. Så många trådar här om besvärliga grannar😏

• Wow
  • Gilla
Saelen och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
men har ni koll på era grannar?
Karo har, på de kvarvarande i alla fall...

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Karo har, på de kvarvarande i alla fall...
Du kanske ska göra din Karo till affärsidé och hyra ut han till den som behöver en Karo🤔

• Älska
kashieda
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Du kanske ska göra din Karo till affärsidé och hyra ut han till den som behöver en Karo🤔
Man hyr för f-n inte ut sina familjemedlemmar!!! Men jag undrar om jag inte börjar känna igen dig som mama-san från en skum bar i Bangkok som jag brukade frekventera i min ungdom! Mycket penicillinförbrukning beror på det stället...

• Wow
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Man hyr för f-n inte ut sina familjemedlemmar!!! Men jag undrar om jag inte börjar känna igen dig som mama-san från en skum bar i Bangkok som jag brukade frekventera i min ungdom! Mycket penicillinförbrukning beror på det stället...
Har aldrig varit i Bangkok? Du blandar mig med någon annan. Har du redan haft i dig 14 långburk🤣

• Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
S
Alfredo Alfredo skrev:
Är du säker på att det inte var något som dinglade?

Har likt @MrsNovember nogsamt hållit mig borta från Thailand.

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
M Mrs November skrev:
Ni verkar ju ha koll på alla era åh Pär men har ni koll på era grannar? Själv tycker jag att grannar verkar vara ett otyg och mest till besvär. Så många trådar här om besvärliga grannar😏
Mina grannar på ena sidan är det skottpengar på. Undrar om inte min balrog Pierre slutligen ska få bränna av en salva...

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Har aldrig varit i Bangkok? Du blandar mig med någon annan.
Text om förnekelse och dess funktion som självskyddande beteende, exempel på missbruk, sorg, ånger och erbjudande om hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

M Mrs November skrev:
Har du redan haft i dig 14 långburk
Hvergang!

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.