819 352 läst ·
30 302 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
🤷S Saelen skrev:
Pratas ju om en svensk trippel idag..
You go figure. ☝️
Är det skidåkning vi pratar om igen...? Gnälliga skidåkare som får procentuellt sett får alltför mycket TV-tid och som slänger sig helt döda när de kommer i mål på 56:e plats och skyller på vallateamet? Dramaqueens deluxe...
De enda tripplar som jag är intresserad av är:
- trillingnöt i Aladdin-asken och den har de ju tagit bort
- SOS (Sill, Ost och Snaps)
Du pratar om svenska herrar nu, eller norskorna när du hamnar utanför pallen. ☝️S Saelen skrev:Är det skidåkning vi pratar om igen...? Gnälliga skidåkare som får procentuellt sett får alltför mycket TV-tid och som slänger sig helt döda när de kommer i mål på 56:e plats och skyller på vallateamet? Dramaqueens deluxe...
Trillingnöt finns på Hemmakväll till jul. 🙌
Jag pratade om svenska skidåkare generellt... Kräks en smula...
Tacka vet jag SM i rugby, näspetning, uträkning av smygvinkel, raidning av grannes hönshus samt olla allt som är värt att olla i Örebro...
Tacka vet jag SM i rugby, näspetning, uträkning av smygvinkel, raidning av grannes hönshus samt olla allt som är värt att olla i Örebro...
Finns så många olika trippelS Saelen skrev:Är det skidåkning vi pratar om igen...? Gnälliga skidåkare som får procentuellt sett får alltför mycket TV-tid och som slänger sig helt döda när de kommer i mål på 56:e plats och skyller på vallateamet? Dramaqueens deluxe...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Välkommen till Saelens verktygstråd 2026
Idag ska vi prata om denna veckas leverans av den gröna specialhanmsren från Parkside som används när man spikar reden i grannens hönshus.
Fördelen med den är att anslagsytan är lätt välvd vilket gör att man kommer åt i knepiga hörn.
Med mig hade jag Farstatant87 och BigganS som ser till att testet 'pull it off'...
Efter lite efterforskningar visar det sig att Parkside har anlitat Kraftwerkzeugendienst i Hötensleben som ligger 20 mil från Berlin och som dessutom har en vacker kyrka.
Jag ger den 4 av 5 blåtummsr
Idag ska vi prata om denna veckas leverans av den gröna specialhanmsren från Parkside som används när man spikar reden i grannens hönshus.
Fördelen med den är att anslagsytan är lätt välvd vilket gör att man kommer åt i knepiga hörn.
Med mig hade jag Farstatant87 och BigganS som ser till att testet 'pull it off'...
Efter lite efterforskningar visar det sig att Parkside har anlitat Kraftwerkzeugendienst i Hötensleben som ligger 20 mil från Berlin och som dessutom har en vacker kyrka.
Vi kan se på bilden att det inte är Parkslide som växer i vardagsrumsgolvet, så det är ingett dålt fel. Tog du med en egen elektriker skulle du ha upptäkt det på anvisningen.S Saelen skrev:Välkommen till Saelens verktygstråd 2026