P Pin skrev:
Vilka vi?
Jag och Karo.

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag och Karo.
E du gift me Carro?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Karo ja... Var inte det en hund eller gnu eller nåt?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Det är latin. Påvens hund skiter i skogen.

• Gilla
  • Wow
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S
latrin heter det

• Gilla
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Ni talar bra latin 🙌

En person som var på besök hos mig stängde av en ballofix i badrummet och jag har inte kunnat duscha varmt på en månad. Hur stort skadestånd kan jag kräva av personen som vred om ballofixen?

• Wow
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
En person som var på besök hos mig stängde av en ballofix i badrummet och jag har inte kunnat duscha varmt på en månad. Hur stort skadestånd kan jag kräva av personen som vred om ballofixen?
Har detta pågått TRE veckor?

• Gilla
  • Haha
Saelen och 3 till
  • Laddar…
En person som var på besök hos mig stängde av en ballofix i badrummet
Är du säker på att kulventilen är av fabrikatet Ballofix? Kinakopior ger nämligen ingen rätt till skadestånd.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
Så länge som en man kan duscha kallt så är det ingen fara. Tvärt om! Dessutom har du ju sparat många kwh på att inte värma vatten. Skadestånd? Varför då? Tacka personen istället för allt som du sparat😏

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Frågan var inte hur mycket jag har sparat, utan vad jag kan kräva i skadestånd. Jag har behövt ha bastun på 24/7 eftersom vattnet är kallt. Det har pågått i EN månad!

• Wow
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
Frågan var inte hur mycket jag har sparat, utan vad jag kan kräva i skadestånd. Jag har behövt ha bastun på 24/7 eftersom vattnet är kallt. Det har pågått i EN månad!
Meh! Eftersom du upptäckte vad "problemet" var så har du väl åtgärdat? Så då återstår väl inget problem? Om du har bastat 24/7 i flera veckor så då har du verkligen behövt duscha kallt😏

• Älska
kashieda
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Meh! Eftersom du upptäckte vad "problemet" var så har du väl åtgärdat? Så då återstår väl inget problem? Om du har bastat 24/7 i flera veckor så då har du verkligen behövt duscha kallt😏
Det var inte jag som stängde Ballofixen, så jag har fortfarande inget varmvatten (sedan EN månad). Frågan var inte om det var åtgärdat utan om jag kan polisanmäla den som gjorde det och kan få den personens alla ägodelar, medans den sitter i fängelse.

• Älska
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
M
Det var inte jag som stängde Ballofixen, så jag har fortfarande inget varmvatten (sedan EN månad). Frågan var inte om det var åtgärdat utan om jag kan polisanmäla den som gjorde det och kan få den personens alla ägodelar, medans den sitter i fängelse.
Här var det många om och men och möjligen kan. Hur vet du vem som stängt av varmvattnet? Har du bilder det blir mycket lättare med bildbevis. Var sitter avstängningen? Om du vet problemet varför har du inte åtgärdat det? Men som sagt bilder, bilder, bilder🙃

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Jag fick UVI för en tid sedan... Då hade jag önskat att jag hade en ballefix...

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.