M
En annan har varit ute i kylan.❄☃️ Men här har ni minsann ökat temperaturen. 🌞Blev varm av att läsa alla inlägg. Tänk på den globala uppvärmningen. Säger bara det😎

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Apropå parodi...

• Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
Jag äääälskar parodier. Men ännu hellre satir. Lite av varje blir bra tack. Finns det någon här som kan leverera😏

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Om huden blev lite rosigt röd när du kom in i värmen är det bara MSM PK skit. Förr var det andra färger för samma temperaturer. Lyssna inte på alarmisterna. Eller på KarenS.

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Jag äääälskar parodier. Men ännu hellre satir. Lite av varje blir bra tack. Finns det någon här som kan leverera😏
Nej. Den här tråden är seriös.

• Haha
  • Älska
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Sedan närdå?

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Sedan närdå?
Start?

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Höns och fjäderfäproduktion har en komplex relation till den globala uppvärmningen. Även om höns inte producerar metan genom matsmältningen på samma sätt som nötkreatur (idisslare), bidrar kycklinguppfödning avsevärt till växthusgaser genom foderproduktion, energianvändning i stallar och hantering av gödsel.

• Ledsen
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Start?
Ja vem startade tråden egentligen. Var det en kul typ?🙃

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Undrar hur mycket metan Greta producerar oralt genom sitt jävla idisslande... :)

• Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Om huden blev lite rosigt röd när du kom in i värmen är det bara MSM PK skit. Förr var det andra färger för samma temperaturer. Lyssna inte på alarmisterna. Eller på KarenS.
Grön blir jag bara om det går för hög sjö 🤢

S Saelen skrev:
Höns och fjäderfäproduktion har en komplex relation till den globala uppvärmningen. Även om höns inte producerar metan genom matsmältningen på samma sätt som nötkreatur (idisslare), bidrar kycklinguppfödning avsevärt till växthusgaser genom foderproduktion, energianvändning i stallar och hantering av gödsel.
Lösningen: vi äter genast upp alla hönsen.

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Grön blir jag bara om det går för hög sjö 🤢
Vem är hög sjö?

M
S Saelen skrev:
Undrar hur mycket metan Greta producerar oralt genom sitt jävla idisslande... :)
Bara ni inte skyller på kossorna. Det är fina raringar🥰

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Bara ni inte skyller på kossorna. Det är fina raringar🥰
Anmäl inlägget!
Taskigt mot kossorna.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.