818 630 läst ·
30 244 svar
819k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Det där är inte sarkasm, det är ren och skär humorstöld! Vadihelvete!?! Öppet fel!A anis16 skrev:
Här räknar jag med att få ersättning för all min nedlagda tid på BH. Minst! Eller 14 långburk. Eller ett retroaktivt skratt på mitt halvårsgamla skämt som homage. Nåt, bara nåt! Se mig!
Nötegårdsgubben skrev:
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg