P Pin skrev:
Jag förstår, det är ett anagram!
Det heter nanogram, slarver där.

• Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
M
kashieda kashieda skrev:
Det heter nanogram, slarver där.
Finns det verkligen nån här som är noggrann?🤔

• Wow
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Finns det verkligen nån här som är noggrann?🤔
Nån gottegris finns det nog allt.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Pin och 2 till
  • Laddar…
S
Här är jag... Vad vill ni?

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Här är jag... Vad vill ni?
Imperial Gottegris. ☝️

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Cowboy på häst i ökenlandskap med text om Borlänge och "Carpe diem assholes".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Ledsen
Saelen och 1 till
  • Laddar…
S
En gråtande hund och en humoristisk text om att vara i Borlänge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
S
Hej BH!
Har en Tibber Pulse tillsammans med min ChargeAmps Aura dubbelladdbox, och har därför märkt att jag ligger strax över gränsen för huvudsäkringen under korta stunder nu på vintertid.

Nu har jag följt alla kablar och hittade ettsvart PEM-rör under snön som innehåller en gummikabel. Den ser tjock ut varför jag tror att det är trefas.

Det verkar som att den går till grannens hönshus och sköter både belysning och värmelampor till de små kräken. Vet ni vad jag fann? @Alfredo låg där med pullorna.

Mitt problem nu är att jag har fått en väldigt hög elräkning som jag tror beror på effektavgiften och nu undrar jag om jag kan kräva att grannen lägger de olika förbrukarna i gummikabeln så att förbrukningen blir jämn och att jag slipper en extra kostnad på 2243:-

Är det här ett dolt fel?

• Wow
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vet ni vad jag fann? @Alfredo låg där med pullorna.
Du lovade att inte berätta! 😢😱😠

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Jaha… då är man på väg hem från Atalanya efter en vecka med en massa långburk och tveksamma mänskliga kontakter. Men så säger de på Skavsta att de har upptäckt aspest i flygtornet?!
Kan man anmäla det som dolt fel till luftfartsverket? De sa fan inget om det när jag köpte biljetterna av den där gubben på blocket som inte kunde åka pga blodpropp.
Eller är det miljöpartiets påhitt alltihop? Klarar jag mig med min citrondoftande varma handduk över fejset vid avstigning? Är det nån som vet hur man rattar en Airbus, jag hittar fan bara gamla manualer på sidor med arabisk text och hänvisningar till sidan 911 men manualen stannar ju vid 750 ungefär!!
Frågade ChatGPT men den vägrar svara på flygledningsfrågor med hänvisning till nationell säkerhet. Jävla Trump! Och Tusk med för den delen! Det var bättre förr!
Gaaaaaaahhhhhh!!!

• Wow
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Men så säger de på Skavsta att de har upptäckt aspest i flygtornet?!
Kan man anmäla det som dolt fel
Skavsta är ett, illa, dolt fel!

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Jaha… då är man på väg hem från Atalanya efter en vecka med en massa långburk och tveksamma mänskliga kontakter. Men så säger de på Skavsta att de har upptäckt aspest i flygtornet?!
Kan man anmäla det som dolt fel till luftfartsverket? De sa fan inget om det när jag köpte biljetterna av den där gubben på blocket som inte kunde åka pga blodpropp.
Eller är det miljöpartiets påhitt alltihop? Klarar jag mig med min citrondoftande varma handduk över fejset vid avstigning? Är det nån som vet hur man rattar en Airbus, jag hittar fan bara gamla manualer på sidor med arabisk text och hänvisningar till sidan 911 men manualen stannar ju vid 750 ungefär!!
Frågade ChatGPT men den vägrar svara på flygledningsfrågor med hänvisning till nationell säkerhet. Jävla Trump! Och Tusk med för den delen! Det var bättre förr!
Gaaaaaaahhhhhh!!!
Så länge du inte kraschar in i tornet utan landar bredvid ska det inte vara något problem. Aspest är bara farligt om det blir påkört så det dammar.
Trump är faktiskt polska för asbest, precis som Dartanjang är spanska för kratta, så du ligger inte så långt från sanningen.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Sa någon kratta?

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Skavsta är ett, illa, dolt fel!
Skavsår?🤔

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
M
S Saelen skrev:
Sa någon kratta?
Ratatatataaa😏 Har fått hem min grensåg idag🙂

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.