M
S Saelen skrev:
Var det både I och Pet*sson som blev bannade? Lite otydligt där...

...och, finns bilderna kvar?
Uppfattade det som att det var en person. Den personen lämnade efter ganska högljudda protester. Jag har svårt att tro att bilderna skulle vara kvar. Vissa bilder ska man låta vara. Även om tråden är parodi och skoj så finns det gränsvärden som inte bör passeras. Den inre kompassen tror jag ändå att de flesta av oss har. Så låt oss fortsätta att driva med allt och alla med dom olika personligheter som vi har. Jag gillar den här tråden låt oss vara rädda om den😉

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Uppfattade det som att det var en person. Den personen lämnade efter ganska högljudda protester. Jag har svårt att tro att bilderna skulle vara kvar. Vissa bilder ska man låta vara. Även om tråden är parodi och skoj så finns det gränsvärden som inte bör passeras. Den inre kompassen tror jag ändå att de flesta av oss har. Så låt oss fortsätta att driva med allt och alla med dom olika personligheter som vi har. Jag gillar den här tråden låt oss vara rädda om den😉
Ni är så gränslösa, och jag älskar det!

• Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ni är så gränslösa, och jag älskar det!
Tack

Jag var lite orolig jag passerade en gräns när jag nyss publicerade bilden på svärmor i jultröjan

• Wow
  • Haha
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Tack

Jag var lite orolig jag passerade en gräns när jag nyss publicerade bilden på svärmor i jultröjan
Jag som trodde det var au pairen...🫣

• Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Den var ju kul ju...

Apropå inre moralisk kompass: den tyska gruppen Knorkator (roligare än Rammstein) har ju en låt där Stumpen sjunger;

Ich habe magnetische piercings das immer nach Norden zeigen - du nich!

Berlin-dialekt...

Jag har också magnetiska piercings som alltid pekar mot norr... :D

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S

En fantastisk video dessutom med Till Lindemann

S Saelen skrev:
Berlin-dialekt...
Är detta också Berlin-dialekt?
Gatuskylt med texten "Dickhardtstraße" i Berlin, flankerad av ett träd och en byggnad under klarblå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
I Nybroviken?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Illustrerad boardingpass för NASA Artemis II med destination till månen, lanseras från Kennedy Space Center. QR-kod och symboler för raket och rymdfarkost.

Här slipper vi CDG, pianoklink och turistklass.

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Sååå, Pin har varit på Artemis i Berlin...

20 mil från Hötensleben

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Här slipper vi CDG, pianoklink och turistklass.
Runt månen och inte ens silver?!? Till och med Scaryteam är ju bättre än så!

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Runt månen och inte ens silver?!? Till och med Scaryteam är ju bättre än så!
Jag brände alla points på fast track och raden vid nödutgången samt en kopp Nescafé.

• Wow
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag brände alla points på fast track och raden vid nödutgången samt en kopp Nescafé.
Klokare än muffins!

• Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
S
Jag noterar det försiktiga bifallet vad gäller skämten om Artemis och Hötensleben...

Seså, var inte blyga nu... :D :D :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.