819 650 läst ·
30 318 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Uppfattade det som att det var en person. Den personen lämnade efter ganska högljudda protester. Jag har svårt att tro att bilderna skulle vara kvar. Vissa bilder ska man låta vara. Även om tråden är parodi och skoj så finns det gränsvärden som inte bör passeras. Den inre kompassen tror jag ändå att de flesta av oss har. Så låt oss fortsätta att driva med allt och alla med dom olika personligheter som vi har. Jag gillar den här tråden låt oss vara rädda om den😉S Saelen skrev:
Ni är så gränslösa, och jag älskar det!M Mrs November skrev:Uppfattade det som att det var en person. Den personen lämnade efter ganska högljudda protester. Jag har svårt att tro att bilderna skulle vara kvar. Vissa bilder ska man låta vara. Även om tråden är parodi och skoj så finns det gränsvärden som inte bör passeras. Den inre kompassen tror jag ändå att de flesta av oss har. Så låt oss fortsätta att driva med allt och alla med dom olika personligheter som vi har. Jag gillar den här tråden låt oss vara rädda om den😉
Den var ju kul ju...
Apropå inre moralisk kompass: den tyska gruppen Knorkator (roligare än Rammstein) har ju en låt där Stumpen sjunger;
Ich habe magnetische piercings das immer nach Norden zeigen - du nich!
Berlin-dialekt...
Jag har också magnetiska piercings som alltid pekar mot norr...
Apropå inre moralisk kompass: den tyska gruppen Knorkator (roligare än Rammstein) har ju en låt där Stumpen sjunger;
Ich habe magnetische piercings das immer nach Norden zeigen - du nich!
Berlin-dialekt...
Jag har också magnetiska piercings som alltid pekar mot norr...
Redigerat: