819 781 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
hur ska jag få in fyran när de inte sänder till antennen längre och såssarna på SVT klagar på att de får betala mer till terracom fast de klagade också när tv4 kom och delade på notan för de var inte monopol och playtjänsten funkar inte med tjocketevenM Mrs November skrev:
Om du får tag på en tjock tv till så kan du testa att seriekoppla vill du ha färg på programmet så testa nylonstrumpan. Alla vi som växte upp på 60 talet vet att det var så man gjorde🙃P Pin skrev:
Jag vet mycket väl att det var ett aprilskämt i början av 1960-talet...
Men...
Om ni trär nylonstrumpan över ert huvud och tar en selfie... så får vi BILDER!
Om ni stoppar ner grannens höna i rn nylonstrumpa så får vi en kettleball... och BILDER!
Om vi stoppar ner Alfredo i en nylonstrumpa så får vi... en arg Alfredo!
Men...
Om ni stoppar ner grannens höna i rn nylonstrumpa så får vi en kettleball... och BILDER!
Du tror alltså inte att Alfredo skulle klä i en vanlig nylonstrumpa? Vad säger du om nätstrumpor?😏S Saelen skrev:Jag vet mycket väl att det var ett aprilskämt i början av 1960-talet...
Men...
Kan jag se alla kanalerna om jag seriekopplar fyra TV? Jag är också född på 60-talet, men har inte växt upp.M Mrs November skrev:
Jag har, efter att ha fyllt alla badvakterna med öl från medhavda fat, tävlat i konstsim iförd blå smurfliknande kroppsstrumpa i vågmaskinspolen i ett abbonnerat äventyrsbadhus. På stranden stod vårt husband och spelade live. För övrigt gjorde vi om ångbastun till rökrum.S Saelen skrev:
Röda nätstrumpor imponerar liksom inte... 👎