FredrikR FredrikR skrev:
Ät inte gull snö.
God Gul!

• Haha
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Börjar inte de senaste inläggen bli parodi på parodin? Ungefär som paret Strömstedt?

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Börjar inte de senaste inläggen bli parodi på parodin? Ungefär som paret Strömstedt?
Nå, appropå parodi, har ni ställt av era tyska? bilar nu pga. vintern och den urusla vinterväghållningen?

Tänkte väl det, vi har en bit kvar att vandra.

FredrikR FredrikR skrev:
Nå, appropå parodi, har ni ställt av era tyska? bilar nu pga. vintern och den urusla vinterväghållningen?

Tänkte väl det, vi har en bit kvar att vandra.
Jag har ställ på fintysken. Var ute en sväng på morgonen och det var nästan tomt på vägarna tack vare orange väder. Gick fint att hålla farten uppe. Testade start i backe i en dm snö och det var inga problem.

Nu ska jag ut och signera snödrivan jag skottat upp.

• Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har ställ på fintysken. Var ute en sväng på morgonen och det var nästan tomt på vägarna tack vare orange väder. Gick fint att hålla farten uppe. Testade start i backe i en dm snö och det var inga problem.

Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
Jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta

S
Alla idioter kör elbil...

Jag skulle kunna, faktiskt, ta en bild från han som körde snöplogen hemma igår och självfallet gjorde exakt det som jag gnällde om. Kan lägga den i GAAAHH-tråden, ni vet den där när folk inte kan/vill läsa innantill och tycker en massa.

Sedan har vi material till den här tråden ett tag.

Själv har hag hört talas om franskt, spanskt, grekiskt och mongoliskt men frun är mest inne på tyskt...

Mycket läder och så vrålas det: -Nein Saelen, nicht an den sofa zuspritzen....

Aber doch!

• Haha
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Alla idioter kör elbil...

Jag skulle kunna, faktiskt, ta en bild från han som körde snöplogen hemma igår och självfallet gjorde exakt det som jag gnällde om. Kan lägga den i GAAAHH-tråden, ni vet den där när folk inte kan/vill läsa innantill och tycker en massa.

Sedan har vi material till den här tråden ett tag.

Själv har hag hört talas om franskt, spanskt, grekiskt och mongoliskt men frun är mest inne på tyskt...

Mycket läder och så vrålas det: -Nein Saelen, nicht an den sofa zuspritzen....

Aber doch!
Pass auf Saelen! 🫣😂

• Haha
Saelen
  • Laddar…
S
Jag är mer inne på tjeckiskt... Jag brukar Skoda på czechstreets...

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:

Gult väder, drivor som någon hunnit signera?

Skulle kunna vara plogvallarna de inkompetenta maskinförarna lägger upp med illvilja.

S
Jag skulle kunna lägga ut en bild på hur hjälten lyckades (inte) igår...

Men nu ska vi ha tjosan tjosan här och prata höns, LB, Mario, lätt ekivoka ordvändningar osv.

OK, så Alfredo är tydligen Mario. När han dricker sprit, blir Alfredo Super-Mario då?

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jag skulle kunna lägga ut en bild på hur hjälten lyckades (inte) igår...

Men nu ska vi ha tjosan tjosan här och prata höns, LB, Mario, lätt ekivoka ordvändningar osv.

OK, så Alfredo är tydligen Mario. När han dricker sprit, blir Alfredo Super-Mario då?
Bjud på en bild, vi behöver lättas upp. 😂

Vad har du för däckstorlek?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
S
38 cm Fb-dase...

Förlåt, du skrev däck... :-(

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
38 cm Fb-dase...

Förlåt, du skrev däck... :-(
Här har vissa fb-tumstorlekar på sina bilar. 😂🤏

S
Tyst nu

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
På tisdag ska det komma mer snö. ❄️
Perfekt för längdåkningen.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.