820 961 läst ·
30 459 svar
821k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Här har jag pinnat (pun intended) på i flera kommuner men går lottlösFredrikR skrev:
På samma sätt som jag hoardar Blå Bosch har jag svårt att låta bli pinnarna i närområdet med rosa etiketter, ofta kallat HittaUt.
Så till den milda grad att jag fick pris, visserligen lottat från grannkommunen i söder, avhämtades på bageriet och räckte precis till ett paket äkta Skedvi (Vika) knäcke. 😍
Som sagt avis
Nå, har ni fått lukta på glöggen, pojkar och Mrs?
Här hemma stömmar det julsånger ur radioapparaten. Ur TV-apparaten strömmar vi andra julsånger.
Och kom ihåg, ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar! ☝️
Här hemma stömmar det julsånger ur radioapparaten. Ur TV-apparaten strömmar vi andra julsånger.
Och kom ihåg, ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar! ☝️
Glöggen hoppar vi ikväll. Däremot har världens bäste gubbe lovat att ta fram en god Julwhiskey till ikväll. Bästa kvällen på helgen😉FredrikR skrev:
Dåligt med strömmandet då min HiFi-strömmare bara blinkar ilsket och varken omstart eller fabriksåterställning fungerade. Har gått över till plan B som i CD. Därefter finns plan C som i LP.FredrikR skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat: