820 992 läst ·
30 466 svar
821k läst
30,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Det här med pulla...
Det är mycket snack och liten verkstad minsann.
Men OK, låt oss sätta ihop ett lag från tråden:
I förstalinan hittar vi Pin, MrsNovember, Alfredo, FredrikR och Kashieda
I andralinan hittar vi ingen alls. Ingen annan har skrivit i tråden på en vecka.
Själv tänkte jag vara målvakt. Har lång erfarenhet av det från en bollsport. Nej inte basket. Och inte någon av fjollbollsporterna. Vill inte outa mig mer än så.
Vad har nu det här med trådens ämne att göra? Jo, i hockeyn kallas det för Rooster...
Det är mycket snack och liten verkstad minsann.
Men OK, låt oss sätta ihop ett lag från tråden:
I förstalinan hittar vi Pin, MrsNovember, Alfredo, FredrikR och Kashieda
I andralinan hittar vi ingen alls. Ingen annan har skrivit i tråden på en vecka.
Själv tänkte jag vara målvakt. Har lång erfarenhet av det från en bollsport. Nej inte basket. Och inte någon av fjollbollsporterna. Vill inte outa mig mer än så.
Vad har nu det här med trådens ämne att göra? Jo, i hockeyn kallas det för Rooster...
Nu Saelen så kommer du inte längre att sitta ensam i grannens hönshus. Kom nyss till min kännedom att 90 pers har skrivit sig på hönshuset adress. Undrar just hur många som går att trycka in🤔 Fördelen är väl att man inte längre behöver sno ström pga värmeutstrålningen som blir av varje person.
Du yrar. 45 är folkbokförda där, 45 har hönshuset som särskild postadress.M Mrs November skrev:
870 är maxantalet för ett standardhönshus.M Mrs November skrev:
Sno?!? Vi pratar enbart om olovlig energiavledning och det är lovligt om man är granne och har höns.M Mrs November skrev: