Hej, har precis bokat in en fiskeresa med grabbarna och tänkte kolla med er då ni brukar ha bra koll på vad som funkar och inte, lite inne och ute samt hett och iskallt, och då menar jag inte iskalla långburk..

Så här är det, jag såg dessa jiggar och undrar om det är någon av er som har erfarenhet av dessa.
Förpackningar med två fiskedrag: ett i form av en ölsejdel och ett i form av en dekorativ fjäder med röd detalj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

De liknar inget jag använde när jag metade i älven för 40år sedan, men visst vi ska ju inte meta nu utan kanske pimpla med tanke på årstiden?

Vad tror ni, bör jag räkna med napp?

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Hej, har precis bokat in en fiskeresa med grabbarna och tänkte kolla med er då ni brukar ha bra koll på vad som funkar och inte, lite inne och ute samt hett och iskallt, och då menar jag inte iskalla långburk..

Så här är det, jag såg dessa jiggar och undrar om det är någon av er som har erfarenhet av dessa.
[bild]
De liknar inget jag använde när jag metade i älven för 40år sedan, men visst vi ska ju inte meta nu utan kanske pimpla med tanke på årstiden?

Är det brudarna eller fisken som ska nappa? Är det fiskarna så funkar allt som blänker även en enkel guldkedja. Är det brudarna så funkar alltid en guldkedja och något gott att dricka. Är hon inte kräsen så fungerar beer 😎

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Är det brudarna så funkar alltid en guldkedja och något gott att dricka. Är hon inte kräsen så fungerar beer
Hur tung guldkedja kräver du?

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Hur tung guldkedja kräver du?
Jag kräver aldrig! Jag får ändå😎

• Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
FredrikR FredrikR skrev:

[bild]

Man med skägg i blå pikétröja har en napp i munnen och ser förvånad ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
[bild]
Fin piké, är det 🐊?

• Gilla
Mrs November
  • Laddar…
S Saelen skrev:
[bild]
Är det årets julklapp?

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är det årets julklapp?
Kvalar in som vuxenleksak. ☝️
Allt behöver inte vara av sexuell natur. 🫣

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
S
Vad är sex? Frågar åt en vän...

S Saelen skrev:
En arabisk siffra

S
Tack kompis!

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Tack kompis!
Outa inte din ”vän”!

S
Nejdå, den håller sig på sin plats i byxan...

• Wow
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ett mer än fem. Ett mindre än sju. Din vän borde studera lite väldigt grundläggande matematik!

• Haha
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Outa inte din ”vän”!
Det kanske var sånt därt AI, ADB-Interfejs. Det kanske är hans Compis?

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.