736 455 läst ·
24 691 svar
736k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Hej, jag känner inte igen mig längre och måste få ur mig detta.
Läser inlägg i en tråd i laghörnan där flera kallar någon för guling. Det kan väl inte vara ok, 2025 i Sverige? Säger man inte japan eller kines längre?
Blir genuint ledsen att fler inte reagerar på detta.
Vem är admin, tror ni denne är upptagen med att administrera sitt smarta hem istället för att hålla ordning och hyfs bland inläggen?
Läser inlägg i en tråd i laghörnan där flera kallar någon för guling. Det kan väl inte vara ok, 2025 i Sverige? Säger man inte japan eller kines längre?
Vem är admin, tror ni denne är upptagen med att administrera sitt smarta hem istället för att hålla ordning och hyfs bland inläggen?
😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥FredrikR skrev:
Nu då?
Nu börjar det likna nåt. 😍Alfredo skrev:
😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥😱😳😮🤩😇👍❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥❤️🙌😅😉👌🫶🙌😙😜🥰😍😎🤓🥸🥶😱🤯🤬🤢🤐😯🫥
Nu då?
Jag ser dock inte vad det ska föreställa när jag kisar...?
Emoji att. ☝️
Hej igen, jag förstår inte varför man vill dra in så fina musiker som Hooja i denna fördomsfulla tråd?FredrikR skrev:
Hej, jag känner inte igen mig längre och måste få ur mig detta.
Räcker det inte nu, det handlar om människor.
Har du varit i Humorhörnan nu igen?FredrikR skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder