819 990 läst ·
30 339 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag gillade precis första inlägget i denna tråd. Blir ni arga på mig nu eller är det OK. Jag hade tänkt att skratta men det var egentligen inte så roligt. Gråta kändes också fel för det var inte speciellt sorgset. Kanske borde jag ha blivit arg? Hur brukar ni göra? Jag känner mig så osäker. Jag vill inte göra någon upprörd för det är ingett som känns bra. Nä, nu får det var någ. Det blev Rejält långt det här...
Du bygger en honungsfälla genom att ha fler bollar i luften än du klarar av att hantera samt många järn i elden. Allt ska hända helst igår. Kom ihåg att allt du säger kan vändas emot dig! Dessutom ska du tro och tycka att allt är så roligt att du absolut inte kan säga nej till nånting. Precis så bygger du en honungsfälla!!!!!🥰P Pin skrev:
Bygg en honungsfälla 😉Alfredo skrev:
Jag gillade precis första inlägget i denna tråd. Blir ni arga på mig nu eller är det OK. Jag hade tänkt att skratta men det var egentligen inte så roligt. Gråta kändes också fel för det var inte speciellt sorgset. Kanske borde jag ha blivit arg? Hur brukar ni göra? Jag känner mig så osäker. Jag vill inte göra någon upprörd för det är ingett som känns bra. Nä, nu får det var någ. Det blev Rejält långt det här...