S Saelen skrev:
vad är en feltol-katt för något?
Det heter Festool!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Nej, Feltol är ett märke som gör bilinredningsdelar i Thailand. Kanske åt Cat-erpillar

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Hallå, nu går ni OT igen!
Här är man borta ett par timmar från tråden och under den tiden fylls den både med OT och OTT…. Skärpning!

• Älska
  • Arg
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
OF?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
OF?
ONOFF eller OTOTT ?

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
BaraFläktar.com

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
BaraFläktar.com
OO

S Saelen skrev:
vad är en feltol-katt för något?
Något gulligt, varmt, mysigt och spinnande antar jag. Precis som alla andra katter. Rasen är inte så viktig om man inte råkar vara allergisk. Dum fråga faktiskt. 👎

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Nån som vet hur jag bygger en honungsfälla?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ja det finns en del som är jätteduktiga på det.

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
I can be your sugardaddy? 🫦

• Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Jag gillade precis första inlägget i denna tråd. Blir ni arga på mig nu eller är det OK. Jag hade tänkt att skratta men det var egentligen inte så roligt. Gråta kändes också fel för det var inte speciellt sorgset. Kanske borde jag ha blivit arg? Hur brukar ni göra? Jag känner mig så osäker. Jag vill inte göra någon upprörd för det är ingett som känns bra. Nä, nu får det var någ. Det blev Rejält långt det här...

• Arg
kashieda
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Du bygger en honungsfälla genom att ha fler bollar i luften än du klarar av att hantera samt många järn i elden. Allt ska hända helst igår. Kom ihåg att allt du säger kan vändas emot dig! Dessutom ska du tro och tycka att allt är så roligt att du absolut inte kan säga nej till nånting. Precis så bygger du en honungsfälla!!!!!🥰

• Gilla
Pin
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Precis så bygger du en honungsfälla!!!!!
Lyssna int påna. Köp en. Mycket enklare, snabbare och billigare!

Två genomskinliga behållare med gula lock och snören, rekommenderade som ett enklare, snabbare och billigare alternativ i ett forum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Jag gillade precis första inlägget i denna tråd. Blir ni arga på mig nu eller är det OK. Jag hade tänkt att skratta men det var egentligen inte så roligt. Gråta kändes också fel för det var inte speciellt sorgset. Kanske borde jag ha blivit arg? Hur brukar ni göra? Jag känner mig så osäker. Jag vill inte göra någon upprörd för det är ingett som känns bra. Nä, nu får det var någ. Det blev Rejält långt det här...
Bygg en honungsfälla 😉

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.