819 787 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Undrar om det var på Romme eller Rättvik som polisen fick göra en insats när en mycket överförfriskad man mitt i natten hade tagit sig in i speakertornet och på full volym kommenterade ett fiktivt lopp?
Kanske 15 år sedan..
Kanske 15 år sedan..
Jag hör röster här hemma..S Saelen skrev:
Har alltid trott att det är någon som hemsöker mig eller att jag håller på att tappar det!
Men det är kanske inte så illa utan helt enkelt bara speakern på Rommetravet 3-4km härifrån som kommenterar det han ser framför sig på banan, alternativt den mycket överförfriskade mannen...?
Tack, jag är inte på väg att bli galen mao!
-Älskling, nu ska du få höra vad jag läst...! 🤪😂🥰
Från en nyligen upplagd tråd i forumet:
”…
Igår kväll skulle jag skicka en dicpic till en kompis (obs vi är inte gay utan gör det bara på skämt) men istället för att välja att dela till honom på WhatsApp så råkade jag skicka den till bygg-gruppen!! Ingen har skrivit något men läst meddelandet… ”
Diskutera!
”…
Igår kväll skulle jag skicka en dicpic till en kompis (obs vi är inte gay utan gör det bara på skämt) men istället för att välja att dela till honom på WhatsApp så råkade jag skicka den till bygg-gruppen!! Ingen har skrivit något men läst meddelandet… ”
Diskutera!
Bilder, bilder, bilder!S Saelen skrev:Från en nyligen upplagd tråd i forumet:
”…
Diskutera!
Late drul kan du vara själv. Tror du att jag narras?Alfredo skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...bild-till-min-bygg-grupp.565379/#post-6456140