A anis16 skrev:
V8 eller V6:a?
4beningar på Råmmetravet. 😇

A anis16 skrev:
V8 eller V6:a?
Flåt. V12 förståsssss. Elr kanske 2 V6. Vem vet.

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
S
Undrar om det var på Romme eller Rättvik som polisen fick göra en insats när en mycket överförfriskad man mitt i natten hade tagit sig in i speakertornet och på full volym kommenterade ett fiktivt lopp?

Kanske 15 år sedan..

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Undrar om det var på Romme eller Rättvik som polisen fick göra en insats när en mycket överförfriskad man mitt i natten hade tagit sig in i speakertornet och på full volym kommenterade ett fiktivt lopp?

Kanske 15 år sedan..
Jag hör röster här hemma..

Har alltid trott att det är någon som hemsöker mig eller att jag håller på att tappar det!
Men det är kanske inte så illa utan helt enkelt bara speakern på Rommetravet 3-4km härifrån som kommenterar det han ser framför sig på banan, alternativt den mycket överförfriskade mannen...?

Tack, jag är inte på väg att bli galen mao!

-Älskling, nu ska du få höra vad jag läst...! 🤪😂🥰

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Från en nyligen upplagd tråd i forumet:

”…

Igår kväll skulle jag skicka en dicpic till en kompis (obs vi är inte gay utan gör det bara på skämt) men istället för att välja att dela till honom på WhatsApp så råkade jag skicka den till bygg-gruppen!! Ingen har skrivit något men läst meddelandet… ”

Diskutera!

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Påståenden utan källhänvisningar ignoreras kategoriskt din late drul.

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:

Kanske 15 år sedan..
Det var inte fiktivt

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:

”…

Igår kväll skulle jag skicka en dicpic till en kompis (obs vi är inte gay utan gör det bara på skämt) men istället för att välja att dela till honom på WhatsApp så råkade jag skicka den till bygg-gruppen!! Ingen har skrivit något men läst meddelandet… ”

Diskutera!
Bilder, bilder, bilder!

S Saelen skrev:
Late drul kan du vara själv.
Tack!
S Saelen skrev:
Tror du att jag narras?
Hvergang!

• Älska
  • Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
S
Så nu är ju frågan: varför reagerade inte någon av hantverkarna? Trodde de att det var en tub fogskum?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Så nu är ju frågan: varför reagerade inte någon av hantverkarna? Trodde de att det var en tub fogskum?
De kanske tänkte att det maximalt skulle bli 300 liter som kom ut, och då måste ju golvet klara av att ta hand om det.

• Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
S
Men var det en VVS-are är det ju lugnt…

• Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Är det här en dik pic?

En tecknad figur i vikingakläder bär en annan figur i en tvättkorg på ryggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.