736 323 läst ·
24 684 svar
736k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Alltså nu frågar jag för en bekants räkning han kom och beklagade sig eftersom hans sambo gått fullständigt i taket. Han har nämligen diskat goisiga musfällor i diskmaskinen och nu vill sambon ha en ny dyr diskmaskin. Han vill ha råd hur han ska förhålla sig till saken🤔Själv kommer jag att avstå från inbjudan till en kopp kaffe till dess att han köpt nytt och dyrt😏
Kommer fällorna från Pernilla är det inga problem! Är de däremot från Lidl bör "din bekant" 😂😂😂 snarast ringa Ghostbusters! Tills vidare bör du, "din bekant" menar jag förstås 😂😂😂, satsa på dessa:M Mrs November skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Köp inte Kina skit. Ej heller från Tyrkce. Bara restaurang maskin som duger. Och ALDRIG äcko läget då fastnar mössen i avloppssilen. Har du en Mille är det dyrt att reparera. Bosch Grupp 8 kan du få på med lems pris på Kostko. Koppla maskinen på 400 V pfas.M Mrs November skrev:Alltså nu frågar jag för en bekants räkning han kom och beklagade sig eftersom hans sambo gått fullständigt i taket. Han har nämligen diskat goisiga musfällor i diskmaskinen och nu vill sambon ha en ny dyr diskmaskin. Han vill ha råd hur han ska förhålla sig till saken🤔Själv kommer jag att avstå från inbjudan till en kopp kaffe till dess att han köpt nytt och dyrt😏
Diskmedlet ska ha pH å vara starkt å frätande.
PS det är inte musfällor som i vuxen leksaker han tvättar i disken?