736 879 läst ·
24 729 svar
737k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag ska försöka förklara den svårbegripliga skylten. Min teori är att de har någon slags försäljning där och att de gärna säljer något av nedanstående till dig:M Mrs November skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Antagligen har stället funnits där sedan år 1998, alltså drygt 25 år. De kallar sin verksamhet för "Pit Stop" som lite slarvigt kan översättas med depåstopp, rastpaus eller något liknande.
Återkom gärna om du behöver hjälp med andra problem i din vardag!
kashieda skrev:
Jag kör på gropen istället för strupen. Det blir för mycket annars. Jag säger då det. PEth på er alla🙂kashieda skrev:
Skönt att höra. Jag har alltid problem som kommer upp i vardagen. Då vet jag vem jag ska vända mig till🙃Alfredo skrev:
Jag ska försöka förklara den svårbegripliga skylten. Min teori är att de har någon slags försäljning där och att de gärna säljer något av nedanstående till dig:
[bild]
Antagligen har stället funnits där sedan år 1998, alltså drygt 25 år. De kallar sin verksamhet för "Pit Stop" som lite slarvigt kan översättas med depåstopp, rastpaus eller något liknande.
Hemmagjorda baguetter, man tackar, en sån i pastejköket liksom.. 😍 och efter några kalla är man ju inte så nogräknad..😇Alfredo skrev:
Jag ska försöka förklara den svårbegripliga skylten. Min teori är att de har någon slags försäljning där och att de gärna säljer något av nedanstående till dig:
[bild]
Coffeeshop trodde jag var Nederländerna bara..?
I Scream, visst händer det men ofta är det partnern som skriker i kudden.
Man ringer in ett bombhot i andra änden av stan så har man fri väg hem. Brukar låna telefon av någon med höga träd eller mycket löv. Löser liksom två problem i ett samtal. Kan rekommenderas! 😎FredrikR skrev:
Ja du. Bra fråga. Jag har slutat att notera alla skyltar. Det dyker upp nya hela tiden, den ena obegripligare än den andra... Sist var det någon med "Pit Stop" som jag fick anlita AI för att begripa. Nej jag kör som jag gjort de senaste 80-åren. Är liksom lugnast så.FredrikR skrev:
Pething får ju en helt ny innebörd nu…
Men… skylten… Synd att inte den klassiska sidan www.ollning.nu finns kvar. Den skylten hade varit en kandidat.
Hemsidan förresten, första bilden var på Brahehus
Men… skylten… Synd att inte den klassiska sidan www.ollning.nu finns kvar. Den skylten hade varit en kandidat.
Hemsidan förresten, första bilden var på Brahehus