819 734 läst ·
30 324 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Sen har vi Bayer Brygg, men oftast för dyrt och man kan även där vakna upp lite hursomhelst och varsomhelst.FredrikR skrev:
Vill dock flika in att ni ska akta er för att betala med kort med Bånghauz, eller är om det deras club kort som är fishy.
Klara kopplingar till Reeperbahn, man blir bjuden på dryck på vad som ser ut att vara en klubbkväll.
Vips så är €300 debiterat på kortet och det ligger virke på takräcket som man själv inte haft för avsikt att köpa, vi var bara där för att titta..
Sehr grosse WARNUNG, bitte! ☝️
Invandrarbutiken på hörnet, Al-Sell är alltid dyrast men ger bästa-kompis-rabatt.
Glöm inte ByggNix. Perfekt virke om du exempelvis ska bygga båtar eller tillverka en propeller. De kör med en variant av självskanning utan skanner... Tyvärr finns ingen annan personal än insatsstyrkan som muddrar din bil vid utfarten men man kan inte få allt.
"Öppna din bil och säg att du har byggvaror här.Alfredo skrev:
Säg att du inom dig bär bara hantverkare förakt.
Och jag ska öppna min bil och visa varje vrå igen."
Skrålar ur högtalarna vid gränsposteringen.
Knas Ohlson ligger ju på landet. Där finns djur. En del säger Bäää, en del säger Muuu, en del säger ’Eru blind domarjävel?’.
Vid den norra infarten i Insjön mot Leksandshållet har de ibland rabatt, sk Nord-ko-rea.
Tack, jag hittar ut själv…
Vid den norra infarten i Insjön mot Leksandshållet har de ibland rabatt, sk Nord-ko-rea.
Tack, jag hittar ut själv…