kashieda kashieda skrev:
Hej Bullen,

Jag har blivit meddragen på AW men eftersom jag lever på min frus inkomster och aldrig har gjort något vettigt kallar jag det för AG. Jag har dock glömt vad G-et står för, eftersom jag druckit både frukost och lunch.

Hjälp!
G som i gemenskap, så klart..
Eller tänkte du på Hr Gräfenberg, bitte?

Vi kan absolut hjälpa till och dricka.

• Haha
Mrs November
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
G som i gemenskap, så klart..
Eller tänkte du på Hr Gräfenberg, bitte?

Vi kan absolut hjälpa till och dricka.
After Gemenskap? Det skaver lite i mitt inskränkta sinne. I och för sig är jag emot att pöbeln känner gemenskap med någon över huvud taget...

• Älska
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
After Gemenskap? Det skaver lite i mitt inskränkta sinne. I och för sig är jag emot att pöbeln känner gemenskap med någon över huvud taget...
Jag har kommit till den punkt att jag inte känner något, längre..

• Älska
  • Wow
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har kommit till den punkt att jag inte känner något, längre..
Har du nått din nirr-vana?

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Hej Bullen,

Jag har blivit meddragen på AW men eftersom jag lever på min frus inkomster och aldrig har gjort något vettigt kallar jag det för AG. Jag har dock glömt vad G-et står för, eftersom jag druckit både frukost och lunch.

Hjälp!
Som vanligt är det inte killen i äktenskapet som har skrivit brevet.

• Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Som vanligt är det inte killen i äktenskapet som har skrivit brevet.
Det är aldrig författaren som skrivit inlägget - samtalet kommer från sovrummet.

• Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
KK!
BBC betyder självfallet Byggahus Builds Communities.

Vad BBW betyder har jag ingen aning om, kanske något med deWalt

KK betyder körkort, något som de flesta skribenterna här verkar ha fått i flingpaketet om de ens har nått den åldern enär verkshöjden på deras inlägg lämnar en del att önska… :-D

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
BBC betyder självfallet Byggahus Builds Communities.

Vad BBW betyder har jag ingen aning om, kanske något med deWalt

KK betyder körkort, något som de flesta skribenterna här verkar ha fått i flingpaketet om de ens har nått den åldern enär verkshöjden på deras inlägg lämnar en del att önska… :-D
BBW skulle kunna BredBandWerke för oss i en bruksort? 😇

Minns du, hade deWalt en svart serie som slog stoort då den lanserades, inte var den för kvinnor?

• Haha
Saelen
  • Laddar…
Det fanns väl artiklar där som hade bra slaglängd och varvtal kan man tänka?

• Älska
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
KK betyder körkort, något som de flesta skribenterna här verkar ha fått i flingpaketet
Detta är förklaringen till varför de lade KK i flingpaketet:

Övertygad av frukostens vikt uppfann dr. John Harvey Kellogg år 1894 frukostflingor av majs av en slump, och han ansåg att det hjälpte mot onan

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kellogg's

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Hej Byggahus!
Jag har ett hönshus som är byggt före 1972 på punktmark. Grannarna har anmält ända upp till MÖD som hävdar att det är både en byggnad och inte en byggnad.

Jag tycker att alla har fel eftersom det är prickmark och inte punktmark.

Nu verkar det som grannen har dragit el från mitt hönshus till sitt spa. Kabeln syns. Men eftersom det inte är en byggnad kan han ju inte koppla in elkabeln i mitt hönshus som inte finns eftersom den står på punktmark och inte prickmark.

• Wow
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hej Byggahus!
Jag har ett hönshus som är byggt före 1972 på punktmark. Grannarna har anmält ända upp till MÖD som hävdar att det är både en byggnad och inte en byggnad.

Jag tycker att alla har fel eftersom det är prickmark och inte punktmark.

Nu verkar det som grannen har dragit el från mitt hönshus till sitt spa. Kabeln syns. Men eftersom det inte är en byggnad kan han ju inte koppla in elkabeln i mitt hönshus som inte finns eftersom den står på punktmark och inte prickmark.
Koppla en Plejd mellan fastigheterna, var noga att den sitter på din sida av tomtgränsen. Sen kan du styra både spa och hönsahus. Allt från soluppgång, triggat på tuppen, geofencing eller va du vill. Se till att acktoriserad elektrikare installerar bara och att du får mycket ROT.

Detta var ju när D-mark regerade. Punkmark och även pungmark ska du akta dig för. Även våtmark. Om du inte gillar återställare. Jag håller till i Nederländerna hehe men ja skriver som om de vore Sverje. Här nere e allt lite skönare.

Som bonus kan du köpa acktjer.

Lycka till med Schrödingers hönsahus!

Styrkekramar ❤️

• Älska
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
BBW skulle kunna BredBandWerke för oss i en bruksort? 😇

Minns du, hade deWalt en svart serie som slog stoort då den lanserades, inte var den för kvinnor?
Trodde de va Bann-hof ni har i bruksorten? Är det även fleecetröje BBB?

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Jag läste bara ’pungspark’ men sedan gav jag upp

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Trodde de va Bann-hof ni har i bruksorten? Är det även fleecetröje BBB?
Gåggla Dalnet ☝️

AFK 😘

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.