819 615 läst ·
30 317 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Med tanke på den Bullerby-stämning som råder här i tråden och den orgie i mental självbefläckelse som genomsyrar dagens samhälle så är det nog klokt att jag håller mig på mattan. Vilket för oss till trådens ursprungliga tanke: vilken våtrumsmatta håller man sig bäst på utan fall?M Mrs November skrev:
Skulle det funka om jag lägger våtrumsmattan löst på på min grillplats eller måste den vara fast? Ketchup ingår!
Om jag sedan lägrar någon där, med eller utan ketchup, blir det då en lägerplats?
Så många frågor…
Om jag sedan lägrar någon där, med eller utan ketchup, blir det då en lägerplats?
Så många frågor…
Äntligen trillade poletten ner.. Har inte fått ihop vad en lägergrill är förrän nu.S Saelen skrev:
Tack nu kan jag sova bra, imorgon börjar jag skissa var en lägrar plats skulle passa i vår trädgård.
Är det 4,5m till granne som gäller även om hon som bor där är nyskild och ensamstående?
Byt klämringen och avloppet om du ändå tänker byta matta, just saying.S Saelen skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har problem med mitt husbygge. Eller egentligen är problemet att de bönder som bor runtomkring inte vill utföra dagsverken som förr i tiden, så arbetskostnaden har skjutit i höjden.
Vore det inte bättre att återgå till trälar?