819 649 läst ·
30 318 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nu är jag ju bara en låtsashantverkare så jag vet ju inte hur riktiga gör.Alfredo skrev:
Men jag har alltid problem att hitta rätt spik o skruv. Sist jag var i byggvaruhuset skulle jag köpa träskruv men dom hade felmärkt alla lådor. Alla skruven var gjorda av metall. Personalen blev inte ett dugg glada när jag påpekade deras misstag. Dom blev så arga att dom sa att dom inte hade några träskruv och att jag skulle gå till någon annan butik. Jag antar att dom fick så mycket att göra när dom var tvungna att märka om så mycket.
Det är mycket lättare att träffa spiken med en stekpanna
Inga med korkskruvar heller?🤔eller korkskallar?N Niq skrev:Nu är jag ju bara en låtsashantverkare så jag vet ju inte hur riktiga gör.
Men jag har alltid problem att hitta rätt spik o skruv. Sist jag var i byggvaruhuset skulle jag köpa träskruv men dom hade felmärkt alla lådor. Alla skruven var gjorda av metall. Personalen blev inte ett dugg glada när jag påpekade deras misstag. Dom blev så arga att dom sa att dom inte hade några träskruv och att jag skulle gå till någon annan butik. Jag antar att dom fick så mycket att göra när dom var tvungna att märka om så mycket.
Vår granne använder ingen spik alls. Han skruvar upp allt. Även panel?! Sen går han runt barfota och tror sig vara Ernst😄N Niq skrev:Nu är jag ju bara en låtsashantverkare så jag vet ju inte hur riktiga gör.
Jag hatar min gran!
Den bara står där, svarar inte på tilltal men hävdar att den var här först. Barrar gör den också.
Har ni några tips vad jag kan göra för att lindra hatet?
Den bara står där, svarar inte på tilltal men hävdar att den var här först. Barrar gör den också.
Har ni några tips vad jag kan göra för att lindra hatet?
FredrikR skrev:
Husqvarna det heter min symaskin. Tror inte den funkar på gran🙂FredrikR skrev: