819 789 läst ·
30 326 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Alltså jag hittade en jättefin p-plats med regnskydd. Så fick jag böter eller kontrollavgift eller vad det heter. Det måste ju vara fel så jag gick förstås in i butiken o klagade men dom påstod att dom inte skötte om parkeringen så det måste jag ta upp med det bolaget. Så nu har jag skickat brev och klagat. Nog måste det ju vara dom som gjort fel när dom har gett mig böter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bolaget?N Niq skrev:Alltså jag hittade en jättefin p-plats med regnskydd. Så fick jag böter eller kontrollavgift eller vad det heter. Det måste ju vara fel så jag gick förstås in i butiken o klagade men dom påstod att dom inte skötte om parkeringen så det måste jag ta upp med det bolaget. Så nu har jag skickat brev och klagat. Nog måste det ju vara dom som gjort fel när dom har gett mig böter.
[bild]
Menar du gruppen eller Systemet??
N Niq skrev:Alltså jag hittade en jättefin p-plats med regnskydd. Så fick jag böter eller kontrollavgift eller vad det heter. Det måste ju vara fel så jag gick förstås in i butiken o klagade men dom påstod att dom inte skötte om parkeringen så det måste jag ta upp med det bolaget. Så nu har jag skickat brev och klagat. Nog måste det ju vara dom som gjort fel när dom har gett mig böter.
[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alla som kör Mini Cooper är fanimig dumma i huvudet och borde PetH-testas….
…tillsammans med Audiförare, taxiförare, Priusförare samt alla jävla medelålders mellanchefer med elbilar som har padelvader efter sina otaliga ’utökade luncher’
…tillsammans med Audiförare, taxiförare, Priusförare samt alla jävla medelålders mellanchefer med elbilar som har padelvader efter sina otaliga ’utökade luncher’