M
N Niq skrev:
Glöm inte det heliga talet 14
7 tror jag det var!

M
N Niq skrev:
Finns han inte❓
Jo, jag frågade och han bekräftade att han finns🙂

N
M Mrs November skrev:
Men du sa ju att han var en riktig karlakar och att dom inte finns mera så hur kan han då finnas❓

Nissens
M Mrs November skrev:
Absolut! Annars brukar väl trådarna handla om hönshus eller 42🙂
Exakt, och på senare tid stock…

Nissens
N Niq skrev:
Men du sa ju att han var en riktig karlakar och att dom inte finns mera så hur kan han då finnas❓
Sluta nu med att mappa detta mot någon slags rationell logik. Är du ny här???

• Haha
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Nissens
M Mrs November skrev:
Det kan man inte lita på…

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Nissens
M Mrs November skrev:
7 tror jag det var!
666?

Nissens
N Niq skrev:
Hur hittar du äggen då❓
Vad skall du med ägg till? Sviktar p*tensen?

Nissens
M Mrs November skrev:
7 tror jag det var!
42… 🙄

Nissens
M Mrs November skrev:
Påstår du att jag är man?????
Näää, jag påstår aldrig någonting. Det är sen gammalt.

Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Var tvungen att kolla med Herr AI om han hade koll på hönshus. Jag tror Herr AI hade rökt på lite...

"Vad handlar den berömda hönshustråden om på byggahus.se?"

"Den berömda "hönshustråden" på byggahus.se är en mycket detaljerad och ambitiös projekttråd om bygget av ett hönshus. Tråden startades av en medlem som är digital produktdesigner, vilket återspeglas i den noggranna planeringen och det skräddarsydda tillvägagångssättet.

Kärnan i projektet och anledningen till dess popularitet är:

• Höga ambitioner: Målet var inte bara att bygga ett hönshus, utan att skapa ett som är funktionellt, vackert och så ekologiskt/miljövänligt som möjligt.
  • Anpassad design: I stället för att använda en färdig byggsats har skaparen designat allt från grunden för att passa de specifika behoven och den omgivande miljön.
  • Genomtänkt konstruktion: Hönshuset är dimensionerat för 8–10 höns, isolerat för att klara vintern och byggt med en diffusionsöppen konstruktion för ett bra klimat för hönsen.
  • Detaljerad dokumentation: Hela processen, från de första idéerna och ritningarna till varje steg i bygget, är noggrant dokumenterad i tråden. Detta inkluderar materialval, konstruktionsdetaljer och de utmaningar och lösningar som uppstått längs vägen.
Sammanfattningsvis handlar tråden om ett passionerat och välplanerat hönshusbygge som har inspirerat många genom sin höga ambitionsnivå och sitt fokus på design och hållbarhet."

Herr AI förnekar dock bestämt och med förnärmad ton något substansbruk.

"Har du möjligen rökt på i kväll?"

"Nej, det har jag inte. Som en stor språkmodell har jag ingen fysisk kropp och kan därför inte röka.

Är det något i mitt tidigare svar som verkar konstigt eller felaktigt? Jag strävar alltid efter att ge korrekta och relevanta svar, så om jag har missförstått något eller svarat på ett märkligt sätt får du gärna säga till så kan jag försöka igen."

PS. Varför "Herr" undrar kanske någon. Den vansinniga killgisningen bör var svar nog...
Du är så modern…

Nissens Nissens skrev:
666?
Var du på 3Arena igår?

Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
Var du på 3Arena igår?
Såg du mig?

• Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
Anropar moderatorn.
Jag har läst flera trådar om hur man kopplar nätverkskablar. När jag undersökte hur det var utfört på min fastighet så började jag nysta i detta. Till min förvåning och förskräckelse fann jag ett globalt nätverk av katt-sex! Vart anmäler jag detta?

M
Nissens Nissens skrev:
Näää, jag påstår aldrig någonting. Det är sen gammalt.
Är du gammalmodig?

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.