F fribygg skrev:
Vilken tillverkare rekomenderar den tjockleken?
Nja de brukar överdriva men jag vet av erfarenhet att min metod räcker även om det verkar lite klent.

Alfredo Alfredo skrev:
Nja de brukar överdriva men jag vet av erfarenhet att min metod räcker även om det verkar lite klent.
Min metod med hemsågat virke minst 8 tum högt och spontat entums golvvirke brukar oxå funka, men med 6,5m spännvidd på golvbjälklaget fick jag ta till nått extra för att få det stumt.

Är inte flytspackel bara för amatörer föresten? Det blir väl både starkare och billigare att armera och gjuta bjälklaget ( inkl fall och allt) än att hålla på med flytspackel.

• Älska
Alfredo
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är inte flytspackel bara för amatörer
Forumet är till för amatörer!

• Älska
  • Gilla
TheImprovisor och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Forumet är till för amatörer!
Jag trodde det var till för privatpersoner som bygger eller renoverar, men reglerna kanske ändrats?

F fribygg skrev:
Om du inte vet det rekomenderar jag att du kontaktar nån som kan istället för att pula med elen själv.
Certiverifierad?

S
FredrikR FredrikR skrev:
Hade vi inte någon Onlyfans kreatör här ibland oss?

Hur går det, fick du sålt på några fläktar eller kommer den riktiga resningen av försäljningssiffrorna när stången står där grönklädd och grann och sommarvärmen kommer?
Jodå, jag filmade mig själv när jag gjorde helikoptern... "Det bara fläktar"

Drog in 40K på OF på det inlägget

• Gilla
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Certiverifierad?
Nej, Östgöte!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S
östgöte, dö...
80-talet vart tog du vägen, dö?
Vilket djur på fyra ben finns i skogen och börjar på o? Oäv, dö...

S Saelen skrev:
östgöte, dö...
80-talet vart tog du vägen, dö?
Vilket djur på fyra ben finns i skogen och börjar på o? Oäv, dö...
För den som inte är infödd är det ju tydligen svårt som vi ser i citatet ovan...

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S
va mene dö?

Lill-lördag och helgdag imorgon. Vem är detta som laddar upp för att starta traktorklipparen?
Man dricker från en grön burk framför en byggnad med skylten "BYGGAHUS.SE".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Lill-lördag och helgdag imorgon. Vem är detta som laddar upp för att starta traktorklipparen?
[bild]
Han har inga glasögon, så då är det inte Björn utan Benny. Kan eventuellt vara Ernst oxå.

S
Peter Harryson

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nu är det dags igen. Jag lämnar tråden. Utan drama även nu. Jag har startat en site som heter Ofyfan där jag som är ful får betalt för att klä på mig.

Vi ses där!

• Haha
  • Gilla
Mikepålandet och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nu är det dags igen. Jag lämnar tråden. Utan drama även nu. Jag har startat en site som heter Ofyfan där jag som är ful får betalt för att klä på mig.

Vi ses där!
Följer

• Haha
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.