736 981 läst ·
24 732 svar
737k läst
24,7k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Och moderatorister!P Pin skrev:Nej för tusan! Detta är bara floskler. Elevator pitch och bumper stickers.
I själva verket ska alla ut. Bannade från trådar, avklädda inloggningsuppgifter och lösenord, utvisade, hemskickade och upptagna i hemliga register så de aldrig mer kan komma tillbaka. Paria. Persona non grata. Kastlösa. Underklass. Pöbel. Plebejer. Arbetare. Löntagare. Sossar. Svennar. NPC. Lågbegåvade. Medelklass. Miljömuppar. Högerspöken. Vänsterextremister. Översittare. Adel. Präster. Småborgare. Småpåvar. Småväxta. Fetton.
Omgiven av idioter nu igen. Varför måste jag alltid arbeta med de sämsta?
Jag ska dit snart. Är väldigt stickrädd så jag sveper alltid två LB I väntrummet. Brukar vakna upp dagen efter med ett plåster i armvecket. Ingen aning om vad som händer däremellan. Någon som varit där nykter och vet vad som händer? För övrigt blir sexåringen surare och surare för varje besök. Muttrar något om skavsår på läpparna av allt blåsande men hur f-n ska jag annars få igång bilen?FredrikR skrev:
Slår du av bilen menar du? 😱Alfredo skrev:
Jag ska dit snart. Är väldigt stickrädd så jag sveper alltid två LB I väntrummet. Brukar vakna upp dagen efter med ett plåster i armvecket. Ingen aning om vad som händer däremellan. Någon som varit där nykter och vet vad som händer? För övrigt blir sexåringen surare och surare för varje besök. Muttrar något om skavsår på läpparna av allt blåsande men hur f-n ska jag annars få igång bilen?
Har haft våran på tomgång sedan blåsgrejen monterades och frun var ut en sväng.
Åker heller aldrig förbi skolor eller på dagtid.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 835 inlägg
Först är jag bjuden, sedan inte tillåten.FredrikR skrev:
Inte undra på att jag är förvimsad.
Typiskt att försöka få förbud att framstå som ett privilegium.FredrikR skrev:
Det beror på vem jag åker med.FredrikR skrev:
Tomgångskörning förbjudet skyltarna är ett bra hjälpmedel för att se vem som är nykter och vem som fått hjälp att blåsa igång bilen!F fribygg skrev:
Lysande Sickan! ☝️😍