T TypRätt skrev:
Är ni hype eller! snart är tråden fulla av 20.000 insiktsfulla inlägg!
Att du kan ange det med sån precision, hur vet du att det inte är 21 insiktsfulla eller kanske bara 19,5?

F fribygg skrev:
Att du kan ange det med sån precision, hur vet du att det inte är 21 insiktsfulla eller kanske bara 19,5?
Ja det beror ju som sagt på hur många av dem som tagits bort av moderatorn. Så om vi räknar med de som tagits bort så kan det ju vara 21.000. Är det utan men några visar brist på insikt kan det ju vara 19.500.

Men jag tänker att får utgå ifrån att de är snart 20.000 tills jag säger något annat.

T TypRätt skrev:
Ja det beror ju som sagt på hur många av dem som tagits bort av moderatorn. Så om vi räknar med de som tagits bort så kan det ju vara 21.000. Är det utan men några visar brist på insikt kan det ju vara 19.500.

Men jag tänker att får utgå ifrån att de är snart 20.000 tills jag säger något annat.
Här på forumet underlättar det läsbarheten om du skriver som vi brukar här i landet dvs 19,5, 20 eller 21 annars har vi snart 20 000 inlägg i tråden

F fribygg skrev:
Det är väl inte svårt att räkna om man ids läsa tråden.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det är väl inte svårt att räkna om man ids läsa tråden.
Det gör inte jag, kan du ange vilka?

F fribygg skrev:
som vi brukar här i landet dvs 19,5, 20 eller 21
Här i landet brukar vi använda samma antal siffrors noggrannhet vid jämförelser av denna typ! 🤬

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det gör inte jag, kan du ange vilka?
Är du en sån där som lät kompisen göra dina hemläxor också? 😡

Alfredo Alfredo skrev:
Är du en sån där som lät kompisen göra dina hemläxor också? 😡
Det vet du väl eftersom du fått betalt för tjänsten..

F fribygg skrev:
Det vet du väl eftersom du fått betalt för tjänsten..
Är det du som swishat mig 87 gånger bara senaste månaden?

N
Alfredo Alfredo skrev:
Det är väl svårt att räkna om man ids läsa tråden.

N
F fribygg skrev:
Nä, det var magert och eländigt.
Hur vet du det var du med då❓

Alfredo Alfredo skrev:
Är det du som swishat mig 87 gånger bara senaste månaden?
Du köpte tysthet redan i grundskolan.

En skärmdump av ett foruminlägg från användaren "Niq" med ett citat av "Alfredo" som involverar en diskussion om att läsa tråden.
Verkar även vara svårt att skriva om man inget har att säga... Och förfalskning räknas inte. Akta så jag inte ropar på mestorbartitetn och du slutar som @Rejäl.

Jag gillar punktlighet så punkt ska det vara.

N
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Verkar inte vara svårt att skriva även om man inget har att säga... Akta så jag inte ropar på mamma

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.