820 489 läst ·
30 417 svar
820k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
En app som talar om för dig vart i butiken det du söker finns. Jag nöjer mig med halva vinsten för idénSågspånPappspikEternit skrev:
Jag har läst i några andra trådar om sjöutsikt och grannfejder, verkar så himla nice! Jag kan av naturliga skäl inte bli en 80-årig gubbe med sjöutsikt (även om jag har läst om såna), men appmiljonär med sjöutsikt vore helt klart realistiskt. Miljonärskapet har inget kön, som Edith Södergran sa!
Men...vad för slags app ska jag bli miljonär på? Någon som har ett tips på en lucka i marknaden? (I värsta fall får jag väl bli app-bedrägeri-miljonär, men det har ju lite taskig klang...)
Nä, stopp och belägg…
Pripps Blå dricker man inte. Vet inte riktigt vad man ska ha det til, kanske till snigelfälla?
Lika illa är det med Slots Guld, Elefantöl, Eybro och femtielva skitöl som bolaget envisas med.
Varför finns det inga bra finska öl på bolaget som Karhu, Kukko, Koff m.fl.?
Litauiska som Svyturis Ekstra, Kalnapilis eller en mörk Varniuku.
Nädå…
Sur!
Pripps Blå dricker man inte. Vet inte riktigt vad man ska ha det til, kanske till snigelfälla?
Lika illa är det med Slots Guld, Elefantöl, Eybro och femtielva skitöl som bolaget envisas med.
Nädå…
Sur!
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Låter som en baggis! På Lidl är svaret alltid "i mittgången", så det ska nog gå att knåpa ihop något.N Niq skrev:
Tack för idén, jag ber @Alfredo swisha dig en guldpeng från sitt kreditkort 💳!
Suröl?! 🍻S Saelen skrev:Nä, stopp och belägg…
Nädå…
Sur!
Hej Byggahus!
Jag är en man på en massa jordsnurr och jag tycker det är så jobbigt att läsa manualerna. Dessutom är de bara i vägen i förpackningarna. Min fru envisas med att de ska sparas på alla språk för att det kan vara bra att ha i framtiden med garantin.
Hur många av er läser manualer och har ni byggt någon egen lösning tex infällt i soffbordet på order från käringa så att de är lätt åtkomliga med specialfack för insexnycklar?
Hit me with your bästa bilder!
Jag är en man på en massa jordsnurr och jag tycker det är så jobbigt att läsa manualerna. Dessutom är de bara i vägen i förpackningarna. Min fru envisas med att de ska sparas på alla språk för att det kan vara bra att ha i framtiden med garantin.
Hur många av er läser manualer och har ni byggt någon egen lösning tex infällt i soffbordet på order från käringa så att de är lätt åtkomliga med specialfack för insexnycklar?
Jaha jag trodde svaret var att vi fick inte den leveransen.SågspånPappspikEternit skrev:
Jag vill ha betalt i terra coins dom blir nog snart värdefulla
Glöm inte OlviS Saelen skrev:Nä, stopp och belägg…
Nädå…
Sur!
Här är en som fick en pripps blå
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag brukar alltid läsa manuellt.S Saelen skrev:Hej Byggahus!
Under soffan hittar man allt möjligt