820 745 läst ·
30 428 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
Jag har läst i några andra trådar om sjöutsikt och grannfejder, verkar så himla nice! Jag kan av naturliga skäl inte bli en 80-årig gubbe med sjöutsikt (även om jag har läst om såna), men appmiljonär med sjöutsikt vore helt klart realistiskt. Miljonärskapet har inget kön, som Edith Södergran sa!
Men...vad för slags app ska jag bli miljonär på? Någon som har ett tips på en lucka i marknaden? (I värsta fall får jag väl bli app-bedrägeri-miljonär, men det har ju lite taskig klang...)
Men...vad för slags app ska jag bli miljonär på? Någon som har ett tips på en lucka i marknaden? (I värsta fall får jag väl bli app-bedrägeri-miljonär, men det har ju lite taskig klang...)
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 656 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 881 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 881 inlägg
Med tanke just på alla trådar om grannfejder vore väl en app som låter dig lösa sådana digitalt en bra idé?SågspånPappspikEternit skrev:
Jag har läst i några andra trådar om sjöutsikt och grannfejder, verkar så himla nice! Jag kan av naturliga skäl inte bli en 80-årig gubbe med sjöutsikt (även om jag har läst om såna), men appmiljonär med sjöutsikt vore helt klart realistiskt. Miljonärskapet har inget kön, som Edith Södergran sa!
Knappa in grannens adress så sköter AI resten låter lockande tycker jag.