820 745 läst ·
30 428 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jaha nu har jag lärt mig att neger i negerboll syftar på att den är svart till färgen och inte har något med den nedvärderande benämning neger på mörkhyade människor. Så jag tänkte att kan vi inte utvidga det här lite. Jag kan ta min negerbil och fara o köpa lite negeröl samtidigt far jag till färgbutiken (om jag kan hitta någon) och köper lite negerfärg. Sen behöver jag lite kläder också så jag köper ett par negerjeans.
Men negerjobb är inte tillåtet.N Niq skrev:Jaha nu har jag lärt mig att neger i negerboll syftar på att den är svart till färgen och inte har något med den nedvärderande benämning neger på mörkhyade människor. Så jag tänkte att kan vi inte utvidga det här lite. Jag kan ta min negerbil och fara o köpa lite negeröl samtidigt far jag till färgbutiken (om jag kan hitta någon) och köper lite negerfärg. Sen behöver jag lite kläder också så jag köper ett par negerjeans.
Bara du köper negerböllar med mjäll på och öl!N Niq skrev:Jaha nu har jag lärt mig att neger i negerboll syftar på att den är svart till färgen och inte har något med den nedvärderande benämning neger på mörkhyade människor. Så jag tänkte att kan vi inte utvidga det här lite. Jag kan ta min negerbil och fara o köpa lite negeröl samtidigt far jag till färgbutiken (om jag kan hitta någon) och köper lite negerfärg. Sen behöver jag lite kläder också så jag köper ett par negerjeans.
@SågspånPappspikEternit och @Mrs NovemberRejäl skrev:
Vad tror ni om det här❓ En man som kan göra 2 saker samtidigt