P
TheImprovisor TheImprovisor skrev:
Jag tycker ni är dumma.
Ni får inte komma på mitt kalas. 😠
Du kan be om nåd för dina synder! Bikta dig för alla dina synder i svaret till mig så ska vi se vad vi kan åstadkomma😉

Det var ett artigt sätt att uttrycka saken ... 😁

@Alfredo såklart. Han skall då lägga sig i allt.

Inte om dom är gredelin, väl?
Är gredelin ens en färg? Den är ju inte med i regnbågssymbolen.

TheImprovisor
Rejäl skrev:
Du kan be om nåd för dina synder! Bikta dig för alla dina synder i svaret till mig så ska vi se vad vi kan åstadkomma😉
Jag vill inte ha nåd. Jag vill ha Swish.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
Nåd, Swish, sving kalla det för vad du vill! så ville du bikta dig? Ps. sista chansen erbjudandet erbjuds inte en gång till!

P
P Pin skrev:
Är gredelin ens en färg? Den är ju inte med i regnbågssymbolen.
Det ryktas i en annan tråd att den nya ryssmakten som förväntas ta över makten i detta land ogillar regnbågens färger och därmed kanske dessa förbjuds?

• Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det ryktas i en annan tråd att den nya ryssmakten som förväntas ta över makten i detta land ogillar regnbågens färger och därmed kanske dessa förbjuds?
Så du menar ingen fröken röd med pistol i biblioteket, tant O’Ranch aka fru Trump, tant Gull, tant Grünen, farbror blå aka Sheike, tant indier eller tant Violet?

Hur fan ska man då kunna göra sina Matrjosjka?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Du vill ha råd?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Du vill ha råd?
Har du beaktat mörkertalet?

• Gilla
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Så du menar ingen fröken röd med pistol i biblioteket, tant O’Ranch aka fru Trump, tant Gull, tant Grünen, farbror blå aka Sheike, tant indier eller tant Violet?

Hur fan ska man då kunna göra sina Matrjosjka?
Jag menar ingett! Ryssen kommer knappast fråga svenne banan om vad den tycker!

P
P Pin skrev:
Du vill ha råd?
Ja hon vill ha råd om nåd!

Rejäl skrev:
Jag menar ingett! Ryssen kommer knappast fråga svenne banan om vad den tycker!
Är det inte svenne banan som röstar för detta?

FredrikR FredrikR skrev:
Har du beaktat mörkertalet?
Naturligtvis

299 792 458

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P
P Pin skrev:
Är det inte svenne banan som röstar för detta?
Om ryssen kommer så är det inte genom röstning🙄

• Gilla
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Om ryssen kommer så är det inte genom röstning🙄
Fattar du inte att Ryssen inte behöver vapen. Svenne banan har redan röstat och banat väg för infiltrering av alla myndigheter och maktpositioner. Om dessa inte är bemannade med rysstroll är det syltryggar som pläderar wokepolitik och hissar vit flagga innan första skottet avlossats för att fred är viktigare än allt annat. Efter identitetspolitik. Och klimatet. Och miljön. Och rättvisa. Och migration. Och barnen.

P
P Pin skrev:
Fattar du inte att Ryssen inte behöver vapen. Svenne banan har redan röstat och banat väg för infiltrering av alla myndigheter och maktpositioner. Om dessa inte är bemannade med rysstroll är det syltryggar som pläderar wokepolitik och hissar vit flagga innan första skottet avlossats för att fred är viktigare än allt annat. Efter identitetspolitik. Och klimatet. Och miljön. Och rättvisa. Och migration. Och barnen.
För första gången så är du något på tråden, när ryssen väl kommer så komme svenne banan fly till grannlandet i öster för sin säkerhet då nästan rätt men ändå inte🥴

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.