820 625 läst ·
30 424 svar
821k läst
30,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag är oförsäkrad, oförsiktig och befriad från F-skatt så jag belastar inte negativt din ROT/RUT. Använder inte några kickbacks från grossister utan kör enbart med backlash. VVS jobb går som rinnande vatten, och när jag jobbar med el blixtrar det bara till så är det klart. Jobbar effektivt med kombimetoden där vi effektiviserar rördragningen genom så kallad rörigt-me-rör, dvs vi drar el och vatten i samma pex, har tjänats väldigt bra av den metoden i många kök och badrum.
Alla jobb välkomna, kör också gärna bort farligt avfall och flyttar värdesaker. Bara skicka PM till moderator och fråga om offer!
Alla jobb välkomna, kör också gärna bort farligt avfall och flyttar värdesaker. Bara skicka PM till moderator och fråga om offer!
Kan du göra trippel-rör? Vatten avlopp och även el i samma plastslang? Jag har redan köpt vattenslang på plantagen så det är bara jobbet som behöver utföras.T TypRätt skrev:Jag är oförsäkrad, oförsiktig och befriad från F-skatt så jag belastar inte negativt din ROT/RUT. Använder inte några kickbacks från grossister utan kör enbart med backlash. VVS jobb går som rinnande vatten, och när jag jobbar med el blixtrar det bara till så är det klart. Jobbar effektivt med kombimetoden där vi effektiviserar rördragningen genom så kallad rörigt-me-rör, dvs vi drar el och vatten i samma pex, har tjänats väldigt bra av den metoden i många kök och badrum.
Koppla allt till grannen så han ska ha offer.
Vet du inte skillnaden på rör i rör och slang i rör bör du nog göra jobbet själv med mtrl från Plantagen så du lär dej att uppskatta yrkesmän och proffsprodukterP Pin skrev:
Ramlösa och Loka är lämpliga källor, Medevi's vatten är "mindre gott"T TypRätt skrev:
Jag sågar mina av plank, Linghemsågen fräser nog sina ur klentimmer, är det fel?Rejäl skrev:
Måste virket vara hyvlat och CE märkt eller är det så att dagens byggare blivit lite ömhudade och är rädda om sina frökenhänder?
Du förstår väl att dina så kallade plank kommer ifrån timmer?F fribygg skrev:
Underlättar med dim. hyvlat då allt är anpassat till det men det kanske du som neandertalare inte har upptäckt ännu?F fribygg skrev: